خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز:

برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز بر اساس آموزش‌های شهروندی اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۹۳

با توجه به گستردگی وظایف شهرداری، باید تمام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این مجموعه در راستای اهداف و وظایف این مجموعه از جمله آموزش‌های شهروندی باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز بر اساس آموزش های شهروندی و در راستای وظایف این مجموعه اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام احمد حمیدی که در جلسه مدیران فرهنگی مناطق و سازمانهای وابسته شهرداری تبریز سخن می گفت افزود: با توجه به گستردگی وظایف شهرداری، باید تمام برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این مجموعه در راستای اهداف و وظایف این مجموعه از جمله آموزش های شهروندی باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز برای معرفی این کلانشهر تاریخی در سطح ملی و حتی فراملی، از تمام ظرفیت های خود استفاده خواهد کرد افزود: برگزاری هفته نکوداشت تبریز در شهریور ماه سالجاری نیز در همین راستا خواهد بود.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه تحقق جایگاه واقعی کلان شهر تبریز به عنوان فیروزه جهان اسلام و اولین پایتخت جهان تشیع، در افق ۱۴۰۴، هدف برگزاری هفته نکوداشت تبریز است افزود: به این منظور شعار «فیروزه جهان اسلام» به عنوان شعاری که با برخورداری از جامعیت لازم بتواند گذشته فاخر و متمدن شهر تبریز را در کنار نقش آفرینی دینی و مذهبی این شهر نشان دهد، برای این نکوداشت انتخاب شد.

وی با تشریح برنامه های مختلف در طول هفته نکوداشت تبریز از مدیران فرهنگی مناطق نیز خواست نسبت به تدوین و اجرای برنامه های ویزه در راستای این هفته تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز