خبرگزاری کار ایران

گردشگران تبریز از اتوبوس‌های گردشگری و تاکسی‌های " از من بپرس " استقبال کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۰۱

این طرح شامل تاکسی‌های " از من بپرس " بوده و با هماهنگی سازمان تاکسیرانی و اتوبوس‌های تبریزگردی شرکت واحد اتوبوسرانی در جهت ارائه خدمات گردشگری به گردشگران و مسافران تابستانی اجرا می شود.

طرح ابتکاری از من بپرس و اتوبوس‌های گردشگری که توسط شهرداری تبریز در ایام مختلف سال و در جهت خدمات رسانی به گردشگران و مسافران شهر تبریز انجام می پذیرد در تابستان امسال با استقبال گسترده تر گردشگران مواجه شد.

به گزارش ایلنا، این طرح شامل تاکسی های " از من بپرس " بوده و با هماهنگی سازمان تاکسیرانی و اتوبوس های تبریزگردی شرکت واحد اتوبوسرانی در جهت ارائه خدمات گردشگری به گردشگران و مسافران تابستانی اجرا می شود.

اتوبوس های گردشگری در حال حاضر به همراه راهنمایان مستقر در اتوبوس ها در مسیر های مختلف تبریز به ارائه خدمات به گردشگران می پردازند.

این اتوبوس‌ها گردشگران را از درب ورودی پارک‌های مسافر، پارک ائل گلی، مقابل هتل ها و پارک شمیم پایداری برای بازدید از موزه های شهرداری کلانشهر تبریز شامل خانه فکری مشروطیت(موزه علی مسیو)، خانه استاد شهریار و موزه شهر، ائل گلی، مسجد کبود، عینالی و ورودی تله کابین و بازار تبریز منتقل می کنند.

در این طرح تاکسی های منتخب سطح شهر با نصب تابلوهایی با عنوان از من بپرس بر روی بدنه خود، گردشگران را راهنمایی می کنند.

این تاکسی ها با حضور در سطح شهر و در محدوده اماکن سیاحتی، تفریحی، تاریخی، باستانی، موزه ها، مراکز خرید، خانه های تاریخی، پارک ها و بوستان های تاریخی و قدیمی و استقرار در این اماکن توانسته اند سهم قابل توجهی در راهنمایی صحیح و اصولی گردشگران در ایام تعطیلات تابستانی ایفا کنند.

از دیگر خدمات شهرداری به مسافرین تابستانی، اتوبوس های تبریز گردی در تبریز بود که روزانه از درب ورودی تمامی پارکهای مسافر تبریز مسافران را به مراکز تفریحی و تاریخی بصورت رایگان انتقال می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز