خبرگزاری کار ایران

بیست و ششمین جشنواره تئاتر آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۹۰۰۲۵

گروه‌های نمایشی استان از دهم الی سیزدهم مرداد به اجرای آثار خود در این جشنواره خواهند پرداخت.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر با حضور گروههای تئاتر از سطح استان در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی محرمی با اشاره به ویژگی های هنر تئاتر اظهار داشت: از میان هنرها، ‌هنر تئاتر تنها هنری است که عنصر اصلی آن انسان است و بزرگترین ویژگی این هنر نوع و فرم ارتباط آن با مخاطب و ایجاد کنش متقابل است.
وی هنر تئاتر را هنری فاخر دانست و گفت: برگزاری جشنواره‌ تئاتر می‌تواند با ایجاد زیرساخت‌ها در متعالی‌تر کردن این هنر موثر باشد.
محرمی افزود: جشنواره تئاتر استانی نیز برآیند فعالیت‌های گروه‌های نمایش استان در طول یک سال بوده و زمینه تبادل تجارب هنری فعالان این عرصه را فراهم می‌آورد.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در جهت سیاست‌های کلان فرهنگی و هنری و ایجاد بستری مناسب برای رشد و هدایت گروه های نمایش برگزار می شود.
محرمی گستره‌ برگزاری این جشنواره را استانی عنوان کرد و گفت: گروه‌های نمایشی از دهم الی سیزدهم مرداد به اجرای آثار خود در این جشنواره خواهند پرداخت.
این جشنواره توسط انجمن هنرهای نمایشی تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز