خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

مسابقات ۴ جانبه فوتبال در همبستگی با مردم غزه در تبریز برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۶۲

غزه، خواهرخوانده تبریز است و برگزاری این مسابقات می‌تواند اقدامی نمادین در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی و همچنین نشان دادن همبستگی مردم تبریز با مردم مظلوم غزه باشد.

عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با ابراز تاسف از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین و به خصوص ساکنان غزه، پیشنهاد تدارک و برگزاری مسابقات ۴ جانبه فوتبال با حضور تیم‌های تراکتورسازی، ماشین سازی، شهرداری و گسترش فولاد در تبریز را به منظور همبستگی با مردم مظلوم غزه مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید حاجی زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: غزه، خواهرخوانده تبریز است و برگزاری این مسابقات می تواند اقدامی نمادین در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی و همچنین نشان دادن همبستگی مردم تبریز با مردم مظلوم غزه باشد.

وی افزود: در صورت تحقق برگزاری این مسابقات با عنوان جام غزه و پایداری، از سفیر فلسطین در تهران دعوت خواهد شد تا مراتب همبستگی مردم تبریز به ویژه ورزشکاران این کلانشهر با مردم غزه را به ساکنان غزه ابلاغ کند.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریزخاطرنشان کرد: جلب توجه افکار عمومی منطقه یکی از اهداف برگزاری این مسابقه در تبریز است که با حضور نماینده کنفدراسیون آسیا در این رقابت ها قابل دستیابی خواهد بود.

حاجی زاده اضافه کرد: علاوه بر این، برگزاری این مسابقات گامی در آماده سازی تیم های فوتبال تبریزی حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور است که بی تردید مورد استقبال مسئولان و هواداران این تیم ها نیز قرار خواهد گرفت.

وی گفت: عواید بلیط فروشی این مسابقات نیز در کنار کمک های انسان دوستانه اهدایی ورزشکاران، هواداران و ورزش دوستان تبریز در جریان برگزاری این مسابقات می تواند به مردم ستمدیده غزه اختصاص یابد.

سخنگوی شورای شهر تبریز با درخواست از دستگاههای مسئول برای تعامل و همکاری در برگزاری مسابقات فوتبال جام غزه و پایداری افزود: رایزنی می کنیم تا در آینده نزدیک این رویداد فرهنگی ورزشی در تبریز اتفاق بیفتد.

رژیم صهیونیستی از دو هفته قبل تجاوز به اراضی فلسطین اشغالی را آغاز کرده و مطابق اعلام منابع بیمارستانی، تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از فلسطینی ها که اغلب زنان و کودکان غزه بوده اند، در اثر این حملات شهید شده اند.

فروردین پارسال بود که با حضور شهردار غزه در تبریز، قرارداد خواهرخواندگی شهرهای تبریز با غزه فلسطین امضاء و مبادله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز