خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه هشت تبریز:

تملّک و آزادسازی میدان ساعت تبریز به طور جدی پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۲۱۰

جایگاه سوخت از میدان ساعت تبریز منتقل می‌شود. / احداثمیدان ساعت تبریز به منظور ایجاد فضای شهری پویا و خاطرانگیز، تأمین محل تجمعات بزرگ، توسعه تعاملات اجتماعی و حفظ فضای فرهنگی و تاریخی مرکز شهر تبریز با اولویت پیاده مداری و مقیاس انسانی، مورد توجه است.

شهردار منطقه هشت تبریز گفت: در سه ماهه گذشته ۱۰ میلیارد تومان، صرف تملک و آزادسازی میدان ساعت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مدبر با بیان اینکه روند آزاد سازی میدان شهر مطلوب است گفت: تاکیدات شهردار تبریز و شورای اسلامی شهر، روند آزادسازی و تملک میدان بزرگ شهر را تسریع بخشیده است.

وی اضافه کرد: ساختمان آموزش و پرورش و یک باب گاراژ از جمله توافقات اخیر در آن محدوده بوده است. همچنین و پیرو هماهنگی‌های بعمل آمده درصدد انتقال جایگاه سوخت از میدان ساعت و آزاد سازی آن محل هستیم.

شهردار منطقه هشت، همچنین در ارتباط با با جزئیات میدان بزرگ ساعت گفت: احداثمیدان ساعت تبریز به منظور ایجاد فضای شهری پویا و خاطرانگیز، تأمین محل تجمعات بزرگ، توسعه تعاملات اجتماعی و حفظ فضای فرهنگی و تاریخی مرکز شهر تبریز با اولویت پیاده مداری و مقیاس انسانی، مورد توجه است.

مدبر افزود: این هدف ارزنده، با پیش‌بینی اعتبار دو هزار میلیارد ریالی و با حمایت همه جانبه اعضای شورای شهر و شهردار تبریز پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز