خبرگزاری کار ایران

ساختمان اداری شعبه صوفیان تأمین اجتماعی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۶۳

ساختمان اداری شعبه صوفیان در زمین به مساحت یک هزار و ۹۱۶ متر مربع با زیربنای کلی یک هزار و ۱۴ متر مربع در دو طبقه طی ۱۵ ماه احداثشده است.

به مناسبت هفته تأمین اجتماعی ساختمان اداری شعبه صوفیان با حضور مقامات استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این مراسم ‌نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبرمعظم انقلاب، ‌نقش فرهنگ را در کشور بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: تغییر در نگرشها از مدیران آغاز می شود و نمود آن در خدمت پاک خواهد بود،

علیلو افزود: سازمان تأمین اجتماعی به لحاظ تعامل با بیش از نیمی از جمعیت کشور نقش به سزایی در جلب رضایت مردم و ارتقاء اعتماد عمومی در کشور داشته ودر این خصوص می تواند بار بزرگی از دوش دولت بردارد.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیزدر این آیین ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی توسعه کیفیت خدمات سازمان تأمین اجتماعی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: صوفیان به جهت قرار گرفتن در مسیر ترانزیت و نیز تحت پوشش قرار دادن بالغ بر ۴۰ هزار نفر از جمعیت منطقه و ارائه خدمت به شهرکهای صنعتی خارجی و مصالح و کارخانجات عظیمی چون سیمان صوفیان از شعب مهم استان می باشد.

رحیم اردلان، افزود: در آینده نزدیک شاهد ارتقاء تیپ آن و ارائه خدمات این شعبه به طیف گسترده تری از مردم منطقه خواهیم بود.

کاشانی، ‌فرماندار شهرستان شبستر نیز در این مراسم بهره برداری از پروژه ساختمان اداری صوفیان را در پیشبرد برنامه های این شهرستان بسیار حائز اهمت دانسته و افزود تأمین اجتماعی حوزه ای گسترده، ‌ تخصصی و فنی است که در سطح وسیعی به صورت کیفی به شهروندان ارائه خدمات می نماید.

شایان ذکر است ساختمان اداری شعبه صوفیان در زمین به مساحت یک هزار و ۹۱۶ متر مربع با زیربنای کلی یک هزار و ۱۴ متر مربع در دو طبقه طی ۱۵ ماه احداثشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز