خبرگزاری کار ایران

۲ دانشجوی نخبه تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی جوان نمونه معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۹۶

این دانشجویان در جشنواره ای که به مناسبت هفته جوان توسط سازمان ورزش و جوانان استان برگزار شد معرفی شدند.

دو نفر از دانشجویان استعداد درخشان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی به عنوان جوان نمونه استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: در جشنواره ای که به مناسبت هفته جوان توسط سازمان ورزش و جوانان استان برگزار شد دو نفر از دانشجویان نخبه تحت حمایت، به عنوان جوان نمونه در استان معرفی شدند.

حسین دشتی با بیان اینکه یک جوان شایسته از نظر قرآن، کسى است که تقوا و پرهیزکارى پیشه کند تصریح کرد: قرآن کریم و روایات اسلامى به دوره حساس نوجوانى و جوانى عمر انسان اهمیت ویژه اى داده اند تاکید کرد: جوانى بهترین و حساس ترین دوره عمر هر انسان محسوب می شود زیرا در همین دوره است که انسان مى تواند سرنوشت خویش را رقم بزند و افق آینده خود را روشن و یا آن را تیره و تار سازد.

وی همچنین با بیان اینکه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان برنامه های متنوع فرهنگی و نیز مسابقات علمی، ورزشی و قرآنی در کمیته امداد استان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری نشست تخصصی با عنوان جوانان سرمایه های آتی برای ۵۰ نفر از جوانان تحت حمایت در کانون فرهنگی تربیتی و نیز همایش بزرگ روز جوان برای ۱۰۰ نفر از جوانان تحت حمایت شهرستان اهر از جمله برنامه های این نهاد در روز جوان بوده است.

دشتی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری مسابقات علمی، ورزشی و قرآنی متعدد در کانون های دائم و کانون های جوانان پیرو ولایت از دیگر برنامه های کمیته امداد استان برای تکریم و گرامیداشت جوانان بوده است.

گفتنی است ۱۶ نفر از دانش آموزان و دانشجویان استعداد درخشان و نخبه تحت حمایت این نهاد جهت شرکت در جشنواره انتخاب جوان نمونه استان به سازمان ورزش و جوانان معرفی شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز