خبرگزاری کار ایران

با حضور ۹۱۹ دهیار؛

چهارمین آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان آذربایجان شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۲۰

این آزمون یک مسابقه علمی بین دهیاران است که بر اساس ابلاغیه سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همه ساله در تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

چهارمین آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان آذربایجان شرقی صبح روز جمعه با شرکت ۹۱۹ دهیار در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: این آزمون یک مسابقه علمی بین دهیاران است که بر اساس ابلاغیه سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همه ساله در تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

ایرج مرندی افزود: امسال در استان آذربایجان شرقی ۵۳۵ دهیار حین خدمت و ۳۸۴ دهیار بدو خدمت در این آزمون شرکت کردند که به نفرات برگزیده گواهی آموزشی اعطا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مواد این آزمون شامل قوانین و مقررات دهیاری‌ها، مدیریت روستایی، مشارکت مردمی، پروژه‌های عمرانی و مسایل مختلف اقتصادی، اجتماعی و حقوقی است.

مرندی با بیان این که یک‌هزار و ۷۰۷ دهیاری در سطح استان آذربایجان شرقی وجود دارد، افزود: افراد شرکت‌کننده در آزمون علمی دهیاران بر اساس توان علمی از سوی فرمانداری‌های استان انتخاب و معرفی شده‌اند.

وی اظهار داشت: پس از برگزاری این آزمون در تمام استان‌ها، جایگاه علمی دهیاران کشور رتبه‌بندی می‌شود که استان آذربایجان شرقی در سه دوره گذشته یک بار موفق به کسب مقام اول شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز