خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته؛

۶۱۰ میلیون ریال برای تامین پوشاک و شهریه دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کلیبر هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۴۸

سال گذشته همچنین ۱۰۰ نفر از افراد واجد شرایط آموزش، کاریابی و متقاضیان طرحهای خود اشتغالی از بین دانش آموزان متوسطه، بازماندگان از تحصیل و فارغ التحصیلان دانشگاه شناسائی و به منظور برگزاری کلاسهای آموزشی به حوزه اشتغال معرفی شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلیبر گفت: در سال گذشته ۱۶۰ میلیون ریال برای خرید پوشاک دانش آموزان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر علیپور فرد با بیان اینکه همچنین در این مدت ۴۵۰ میلیون ریال برای شهریه دانشجویان تحت حمایت اختصاص یافته است تصریح کرد: طی سال گذشته کلاس‌های آموزشی تحکیم خانواده، الگوی مصرف، ضرورت حجاب و نیز مشاوره های دینی، خانواده و تحصیلی برای مددجویان و دانش آموزان تحت حمایت برگزار شده است.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان کلیبر درسال۹۲ با انعقاد تفاهم نامه با نماینده کانون قلم چی در این شهرستان کلاسهای تقویتی را برای دانش آموزان کنکوری برگزار کرد و در اوایل سال۹۳ تعداد ۹۸جلد کتاب آزمون در اختیار ۵۰ نفر از دانش آموزان قرار داد.

اکبر علیپور فرد به کانونهای موقت و اردوهای های تابستانی اشاره کرد وگفت تمامی سهمیه های اعلامی از استان را که بالغ بر۱۲۰نفر می باشد در کانونها و اردوها شرکت خواهیم داد واین کلاسها در رشته های مختلفی از جمله آموزش رایانه، خیاطی، خطاطی و قرائت قرآن خواهد بود.

مدیر کمیته امداد شهرستان کلیبر خاطر نشان کرد: ۱۰۰ نفر از افراد واجد شرایط آموزش، کاریابی و متقاضیان طرحهای خود اشتغالی از بین دانش آموزان متوسطه، بازماندگان از تحصیل و فارغ التحصیلان دانشگاه شناسائی و به منظور برگزاری کلاسهای آموزشی به حوزه اشتغال معرفی شدند.

علیپور فرد به تشکیل ۳گروه جهادی از بین همکاران فرهنگی، دانشجویان و فارغ التحصیلان اشاره کرد و افزود: گروههای جهادی با هدف هم افزایی ظرفیت های مشترک در خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب و به منظور اجرای برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی، مشاوره ای، اعتقادی، قرآنی، تشکیل یافته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز