خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲۵ درصدی کرایه تاکسی‌های شهر تبریز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۲۰

بر اساس افزایش ۲۵ درصدی نرخ های تاکسی رانی، مبلغ ورودیه تاکسی سرویس ها ۱۱ هزار ریال، کرایه هر دقیقه ۷۵۰ ریال و کرایه هر ساعت ۴۵هزار ریال خواهد بود. همچنین در محاسبه کرایه بر حسب مسافت نیز کرایه هر کیلومتر برای مسیر رفت و برگشت به ترتیب، ۳ هزار ریال و ۱۵۰۰ ریال خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از ابلاغ نرخ های جدید کرایه تاکسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا رحمان ایمانی نژاد گفت: با تصویب افزایش ۲۵ درصدی کرایه تاکسی های شهر تبریز، نرخ های جدید مصوب، تعیین شده و به تاکسی داران ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اطلاع رسانی نرخ های جدید گفت: به منظور آگاهی شهروندان از نرخ های جدید، کرایه های مصوب در مسیرهای مختلف شهر، با چاپ و توزیع دفترچه نرخ نامه، نصب برچسب بر شیشه تاکسی های خطی، چاپ و نصب بنر در نقاط مشخص و همچنین از طریق استودیو شهر، در دستور کار سازمان تاکسیرانی تبریز قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز در عین حال با اشاره به نرخ شرکت های حمل و نقل درون شهری و دربستی گفت: بر اساس افزایش ۲۵ درصدی نرخ های تاکسی رانی، مبلغ ورودیه تاکسی سرویس ها ۱۱ هزار ریال، کرایه هر دقیقه ۷۵۰ ریال و کرایه هر ساعت ۴۵هزار ریال خواهد بود. همچنین در محاسبه کرایه بر حسب مسافت نیز کرایه هر کیلومتر برای مسیر رفت و برگشت به ترتیب، ۳ هزار ریال و ۱۵۰۰ ریال خواهد بود.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: رانندگانی که نرخهای مصوب را رعایت نکنند به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شده و خودروی شان نیز به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنی سازمان تاکسیرانی تبریز، از جزئیات جدید نرخ های ابلاغی اطلاع یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز