خبرگزاری کار ایران

استاد بزرگ شطرنج:

چین، هند و ویتنام، رقبای اصلی مسابقات استاندارد شطرنج آسیا در تبریز هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۵۹

این تیم‌ها نه تنها قدرت‌های آسیا هستند بلکه از قدرت‌های جهان نیز به حساب می‌آیند در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

استاد بزرگ شطرنج کیفیت مسابقات استاندارد شطرنج جام ملت‌های آسیا را بسیار بالا دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا اصغر گلی‌زاده، در حاشیه روز اول مسابقات استاندارد شطرنج جام ملت‌های آسیا گفت: در این دوره از مسابقات اکثر تیم‌های سطح اول آسیا حضور دارند چین و هند و ویتنام که نه تنها قدرت‌های آسیا هستند بلکه از قدرت‌های جهان نیز به حساب می‌آیند در این مسابقات شرکت کرده‌اند. وی افزود: از مسابقات سریع که روز چهارشنبه به پایان رسید، تیم ایران توانست سوم شود و از دیروز نیز مسابقات فکری یا‌‌ همان کلاسیک آغاز شده است که در دور اول، ایران الف با ایران ب به رقابت پرداخت، متأسفانه نتیجه این مسابقه به تساوی رسید ولی خوب امیدواریم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.
گلی‌زاده در خصوص عملکرد خود در بازی‌های سریع و فکری اظهار داشت: در بازی‌های سریع از شش بازی چهار امتیاز کسب کردم و در دور اول بازی‌های فکری، بازی با تساوی به پایان رسید.
وی در خصوص میزبانی و شرایط مسابقات تصریح کرد: جا دارد از مسئولین برگزاری مسابقه، به خصوص باشگاه شهرداری تبریز، رئیس شورای شهر، شهردار کلان شهر تبریز و مدیر کل وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم چرا که تمامی سعی خود را کرده‌اند تا این مسابقات بدون مشکل و در بهترین شکر برگزار شود.
گلی‌زاده ادامه داد: میزبانی و شرایط مسابقات بسیار عالی است. فکر نمی‌کردم با این سطح بالا انجام شود، امیدوارم بتوانیم مسابقات دیگری با سطح بالاتری در استان میزبانی کنیم.
لازم به ذکر است مسابقات استاندارد شطرنج جام ملت‌های آسیا از روز اول خردادماه در تبریز آغاز به کار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز