خبرگزاری کار ایران

کارکنان منطقه ۸ گاز از معلولان سازمان بهزیستی آذربایجان شرقی دلجویی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۲۴

مدیر، مسئولین و جمعی از کارکنان منطقه ۸ در یک حرکت خداپسندانه ضمن آشنایی با فعالیت مجتمع توانبخشی شهید فیاض بخش، از معلولان بخش‌های مختلف این مرکز ملاقات و از نزدیک با آنان به گفت‌و‌گو نشستند.

کارکنان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در بازید از مجتمع توانبخشی شهید فیاض بخش، با معلولان و توان خواهان این مرکز دیدار کردند.
به گزارش ایلنا مدیر، مسئولین و جمعی از کارکنان منطقه ۸ در یک حرکت خداپسندانه ضمن آشنایی با فعالیت مجتمع توانبخشی شهید فیاض بخش، از معلولان بخش‌های مختلف این مرکز ملاقات و از نزدیک با آنان به گفت‌و‌گو نشستند.
در ادامه بازدید، مسوولین منطقه ضمن دلجویی و ابراز محبت به کودکان بی‌سرپرست و معلولان و توان خواهان، آنان را مورد تفقد و حمایت قراردادند.
کارکنان خدوم و فداکار این منطقه همواره برای خیرخواهی و دستگیری از نیازمندان و ایتام پیشگام و پیشقدم هستند.
بنابراین گزارش مجتمع توانبخشی شهید فیاض بخش یکی از مراکز توانبخشی وابسته به سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی بوده که حدود ۲۰هزار مترمربع مساحت و ۵ هزارم‌تر مربع زیربنا داشته و در سال ۱۳۶۰ افتتاح و شروع به کار کرده است.
در این مجتمع در حال حاضر ۱۸۰ معلول ذهنی و سالمند به طور شبانه روزی نگهداری و از نظرخدمات رفاهی، اجتماعی و بهداشتی تحت مراقبت ویژه قرار گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز