خبرگزاری کار ایران

کانون طلاب امدادگران جمعیت هلال احمر در حوزه علمیه تبریز تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۱۰

طلاب بواسطه ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم می‌توانند انتقال دهنده مهارتهای زندگی وسایر پیامهای امدادی مرتبط با حوادثو بحران باشند.

اولین جلسه کارگروه مشترک بین حوزه علمیه ولیعصر تبریز و هلال احمربا حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون جوانان ومدیر روابط عمومی هلال احمر استان صبح امروز شنبه ۳ خرداد در دفتر مدیر حوزه علمیه ولیعصر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در این نشست، حجت الاسلام محمدعلی احمدیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با تجلیل از فعالیت‌های گسترده حوزه ولیعصر تبریز مخصوصا در ایام امدادرسانی به زلزله ارسباران بر لزوم استفاده از ظرفیت حوزه در کارهای هلال احمر تاکید کرد.
در ادامه این نشست، احمدی معاون امور جوانان به تشریح بخشنامه نحوه همکاری فیمابین پرداخت و گفت: تشکیل کانون طلاب در حوزه عملیه ولیعصر تبریزگامی مهم در جهت استفاده از توانمندیهای حوزه به شمار می‌رود.
در ادامه این نشست مدیر حوزه علمیه ولیعصر تبریزبا استقبال از طرح تشکیل کانون طلاب گفت: حوزه‌ها بستر خوبی برای یاد دادن مهارتهای زندگی به عموم مردم است.
حجت الاسلام سیدحسین سیدی ثانی ادامه داد: طلاب بواسطه ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم می‌توانند انتقال دهنده مهارتهای زندگی وسایر پیامهای امدادی مرتبط با حوادثو بحران باشند.
مدیر حوزه علمیه ولیعصر تبریزدر پایان با اشاره به وجه اشتراک مردمی بودن هردو نهاد حوزه و هلال احمر، آمادگی حوزه را برای برگزاری همایشهای مختلف علمی مابین هلال احمر و حوزه اعلام داشته و برراه اندازی و تجهیزکانون طلاب تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز