خبرگزاری کار ایران

کارگران نمونه آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۳۱

عقد قراردادهای کار موقت تبدیل به امری زجرآور برای کارگران شده است در این راستا، نباید شرکت‌های خدماتی و پیمانکاری بار دیگر احیا شوند، امنیت شغلی حداقل حقوق کارگران در محیط‌های صنعتی و تولیدی است.

همزمان با هفته کارگر با حضور عضو هیأت رییسه مجلس، ‌ فرماندار تبریز، ‌ اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران تشکل‌های کارگری، از ۱۱ کارگر نمونه استان تقدیر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در این مراسم که در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: این همایش همه ساله با هدف ارتقای نشاط اجتماعی، سلامت فکری و توجه به نقش کارگران در پیشرفت اقتصادی کشور برگزار می‌شود.
کریم صاد‌ق‌زاده، با بیان این‌که برجسته کردن نقش کارگران در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه بوده است، تصریح کرد: انتخاب و معرفی کارگر نمونه موجب افزایش روحیه مشارکت پذیری کارگران در برنامه‌های عمومی و آشنایی با مفاهیم کار، ‌ تولید، صنعت و حفظ سرمایه‌های ملی خواهد بود.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته کارگر در آذربایجان شرقی با تقدیر از تلاش‌های اعضای کمیته انتخاب کارگران نمونه آذربایجان شرقی که در اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مستقر است، خاطرنشان کرد: باید دانست که تحقق شعار سال بدون توجه به وضعیت معیشتی و رفع دغدغه‌های قشر کارگری می‌سر نیست.
صادق‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که اعتقاد راسخ به دولت تدبیر و امید داریم، تصریح کرد: انتظار داریم دولت اقدامات جدی در حل مشکلات جامعه کارگری بردارد، که البته افزایش ۲۵ درصدی حقوق‌ها نشان از عزم دولت در جهت ارتقای سطح زندگی کارگران و بازنشستگان دارد.
وی با انتقاد از عقد قراردادهای کار موقت در محیط‌های صنعتی استان افزود: عقد قراردادهای کار موقت تبدیل به امری زجرآور برای کارگران شده است در این راستا، نباید شرکت‌های خدماتی و پیمانکاری بار دیگر احیا شوند، امنیت شغلی حداقل حقوق کارگران در محیط‌های صنعتی و تولیدی است.
- قطعا پشت سر هر مرد موفقی یک زن فداکار و تلاشگر وجود دارد
همچنین رییس کمسیون فرهنگی شورای شهر تبریز نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت کسب روزی حلال از دیدگاه مبانی دینی اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) اصلیترین رکن دین را کسب روزی حلال می‌دانند، ‌ همین روزی حلال موجب برکت در زندگی کارگران شده است.
اکرم حضرتی، با تقدیر از همسران کارگران نمونه استان گفت: قطعا پشت سر هر مرد موفقی یک زن فداکار و تلاشگر وجود دارد که بنده به عنوان خادم قشر کارگر هدایایی را به رسم یادبود به همسران این عزیزان اهدا می‌کنم.
گفتنی است، در این همایش که با برنامه‌های شاد و جذاب همراه بود، ضمن رونمایی از تمبر روز جهانی کارگر با عنوان «خدا قوت کارگر»، از ۱۱ کارگر نمونه استان و همچنین همسر دبیر اجرایی خانه کارگر سرکار خانم حامدی تجلیل به عمل آمد.
اصغر باقریان و سیدمهدی عرب‌زاده از مس سونگون، علیرضا حسن‌زاده از شرکت کیپ آب، علی ذاکری از تراکتورسازی، رحیم ثنائی فرد از تبریز پژوه، ‌ کریم قادری از شرکت چرخشگر، محمدرضا عباسی، ‌وحید فردوسی، سجاد مجیدی و مسعود محسنی از ایدم و مسعود یعقوبی از بلبرینگ سازی کارگران نمونه استان بودند که در این همایش تجلیل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز