خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز؛

بیست و هفتمین شماره مجله تخصصی اکوفیزیولوژی گیاهان زراعی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۷۵

این نشریه درپایگاه استنادی جهان اسلام(ISC)، مرکزاطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) و پایگاه اختصاصی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نمایه شده است.

بیست وهفتمین شماره از مجله تخصصی اکوفیزیولوژی گیاهان زراعی دانشگاه آزاد اسلامی واحدتبریز با تیراژ یک هزار جلد به چاپ رسید.
به گزارش ایلنا، نشریه تخصصی اکوفیزیولوژی گیاهان زراعی با مجوز دفتر گسترش علوم دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات وفن آوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به صورت فصلنامه منتشر شده و دارای اعتبار علمی پژوهشی است.
دراین شماره از مجله موضوعاتی از جمله: اثرتاریخ‌های کاشت برعملکرد دانه وصفات رویشی ارقام کلزا در منطقه ایلام، اثر برخی از خصوصیات مورفوفیزیولوژیکی مرتبط با عملکرد و اجزای عملکرد دانه ارقام کلزا، اثر محلول پاشی کلات مس بر عملکرد و اجزای عملکرد چهار رقم جو، اثر روش پرایمینگ فیزیکی بر ویزگی‌های جوانه زنی بذر، رشد وعملکرد گندم، اثرمحلول پاشی سالیسیلیک اسید برمیزان رنگیزه هاوفلورسانس کلروفیل ارقام کنجد تحت شرایط قطع آبیاری ارائه شده است.
مدیر مسئول این نشریه محمدحسین کاظمی، سردبیر آن مهرداد یارنیا، مدیر داخلی فرهاد فرح وش، ویراستار انگلیسی حمداله کاظمی اربط و ویراستار علمی محمود تورچی هستند.
خاطرنشان می‌شود، این نشریه درپایگاه استنادی جهان اسلام(ISC)، مرکزاطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) و پایگاه اختصاصی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نمایه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز