خبرگزاری کار ایران

یادواره ۱۴ هزار شهید کارگر کشور در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۷۵

این یادواره روز دوشنبه هشتم اردیبهشت همزمان با روز بسیج کارگری در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) ‌تبریز برگزار خواهد شد.

فرمانده بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از برگزاری یادواره بزرگداشت مقام ۱۴ هزار شهید قشر کارگری کشور همزمان با هفته کارگر در تبریز برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ‌ سرهنگ علیزاده، که در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که با حضور دبیر اجرایی خانه کارگر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به منظور تشریح برنامه‌های هفته کارگر تشکیل شده بود سخن می‌گفت، اظهار داشت: امسال وحدت رویه خوبی میان نهادهای مختلف و متولی امور کارگری استان در برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های هفته کارگر وجود دارد.
وی با بیان این‌که یادواره ۱۴ هزار شهید کارگری کشور امسال با مشارکت گروه صنعتی تراکتورسازی، اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی، خانه کارگر و کانن شوراهای کار استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این یادواره روز دوشنبه هشتم اردیبهشت همزمان با روز بسیج کارگری در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) ‌تبریز برگزار خواهد شد.
علیزاده تشکیل چندین جلسه تخصصی و استفاده از نظرات صاحب اندیشان، دیدار کارگران و کارفرمایان، بسیجیان واحدهای صنعتی و کارخانجات، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای کارگر، اهدای گل به کارگران در اولین روز هفته کارگر، اهدای خون توسط کارگران بسیجی،، توزیع برگ تخفیف استخرهای پیام و زمزم را از جمله برنامه‌های این سازمان در هفته کارگر عنوان کرد.
فرمانده بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی یادآور شد: افتتاح پایگاه‌های مقاومت کارگری، ‌ مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه، نخبگان و مبتکران عرصه تولید و صنعت و تجلیل از بسیجیان کارگر زن و همچنین برگزاری مراسمات ویژه روز جهانی کارگر با محوریت حلقه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج کارگری استان، از دیگر برنامه‌های بسیج کارگری استان است.
علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است، اظهار داشت: حضور و نقش پر رونق جامعه کارگری و بسیجیان کارگر نمونه‌ای از رزمایش اقتصادی و لبیک به رهبر انقلاب در جهاد اقتصادی و مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز