خبرگزاری کار ایران

هشتمین شماره مجله بهداشت موادغذایی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۲۴۸

نشریه بهداشت مواد غذایی با مجوز دفتر گسترش علوم دانشگاه آزاد اسلامی و به صورت فصلنامه منتشر می‌شود و دارای رتبه علمی پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

هشتمین شماره از مجله بهداشت مواد غذایی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با تیراژ یک هزار جلد منتشر شد.
به گزارش ایلنا، نشریه بهداشت مواد غذایی با مجوز دفتر گسترش علوم دانشگاه آزاد اسلامی و به صورت فصلنامه منتشر می‌شود و دارای رتبه علمی پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
در این شماره از مجله موضوعاتی نظیر: مطالعه اثر غلظت‌های مختلف بربقای مایکوباکتریوم اویوم زیرگونه پاراتوبرکلوزیس در پنیرسفید فراپالایشی ایرانی، بررسی مطالعات انجام شده در زمینه آلودگی مواد غذایی با منشا دامی به باکتری‌های بیماری زا در ایران: بخش سوم غذاهای دریایی، بررسی اثر کیتوزان بر برخی از ویژگی‌های میکروبی و شیمیایی آب پرتقال، تولید همبرگر سرخ شده کم چرب با استفاده از پوشش‌های هیدروکلوئیدی ارائه شده است.
افشین جوادی مدیر مسئول، حمید میرزایی سردبیر و مشاور آماری، نارملا آصفی مدیر داخلی و شهرام حنیفیان ویراستار انگلیسی این نشریه را بر عهده دارند.
خاطرنشان می‌شود این نشریه در پایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) و مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) نمایه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز