خبرگزاری کار ایران

بازی‌های سرنوشت ساز لیگ بر‌تر؛

گسترش‌فولاد قهرمان را تعیین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۴۳

گسترش فولاد در بازی امروز به امید سرخابی‌ها تبدیل شده است.

ایلنا: تیم گسترش فولاد تبریز در دو بازی باقیمانده‌اش به مصاف مدعیان قهرمانی لیگ بر‌تر می‌رود.
به گزارش ایلنا، در هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور یک بازی حساس در تهران برگزار می‌شود و طی آن تیم نفت تهران در ورزشگاه تختی میزبان تیم گسترش فولاد است.
نفت تهران یکی از چهار مدعی قهرمانی لیگ بر‌تر بوده و برای تکرار برد دور رفت خود برابر گسترش فولاد صف‌آرایی می‌کند، اما در مقابل تیم گسترش فولاد نیز درصدد بازگشت به نیمه نخست جدول بوده و برای پیروزی برای نفت به تهران سفر کرده‌اند.
در پایان هفته بیست و هشتم تیم نفت تهران با ۱۴ برد، ۹ مساوی و ۵ باخت با تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس و با ۵۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار داشته و گسترش فولاد تبریز با ۶ برد، ۱۱ مساوی و ۱۰ باخت و ۳۲ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفته‌اند.
بازی رفت دو تیم در تبریز با نتیجه دو بر یک به سود تیم نفت تهران خاتمه یافته بود. نفت برای قرار داشتن در کورس قهرمانی به شدت به سه امتیاز این بازی احتیاج دارد، ولی در مقابل گسترش فولاد نیز می‌خواهد در بین هشت تیم اول جدول قرار گیرد و به دنبال فرصت برای پیشی گرفتن از سایپای کرج است.
گسترش فولاد تعیین کننده قهرمان
در دو هفته باقیمانده تیم گسترش فولاد بیشترین نقش در تیم قهرمان لیگ بر‌تر را دارد. این تیم در هفته بیست و نهم به مصاف تیم نفت تهران رفته و در هفته سی‌ام نیز میزبان مدعی اول و صدرنشین لیگ بر‌تر فولاد خوزستان است.
تیم گسترش فولاد در این دو هفته باقیمانده امید تیم‌های سرخابی پایتخت است تا با متوقف کردن تیم‌های نفت تهران و فولاد خوزستان شانس قهرمانی تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس تهران بیشتر از این دو تیم شود.
گسترش فولاد اولین سال حضور خود در لیگ بر‌تر را تجربه می‌کند و در ابتدای فصل قرار گرفتن در نیمه اول جدول از سوی این باشگاه هدف‌گذاری شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز