خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

اتمام پروژه‌های عمرانی ورزشی آذربایجان شرقی تحقق منویات رهبری در سال ۹۳ است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۱۹

جوانان نقش کلیدی در تحقق شعار سال ۹۳ دارند. / وحدت ملت ایران به شایستگی می‌تواند حماسه اقتصادی و فرهنگی را محقق کرده و کشور را به خودکفایی اقتصادی برساند.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: اتمام پروژه‌های عمرانی ورزشی با مدیریت جهادی، تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال ۹۳ خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های اقتصاد و فرهنگ نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی آحاد مختلف مردم و مسوولان است و همه باید به نوبه خود در این زمینه نقش آفرین باشند و جوانان و جامعه ورزشی نقش کلیدی دارند.
وی افزود: در سال ۱۳۹۳ با مدیریت جهادی و عزم ملی و استانی شاهد تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی ملی و استانی در استان خواهیم بود و برای این تحقق این امر تلاش و کوشش جهادی سرلوحه تمام فعالیت‌ها خواهد بود.
اسبقیان خاطرنشان کرد: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی جوانان در مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی همت گمارند و نقش کلیدی را جوانان و آینده سازان این مرزوبوم بر عهده دارند.
وی گفت: با نامگذاری امسال از سوی رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، قشرجوان ایران باید برای تحقق مطلوب این شعار وارد میدان عمل شوند
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب درحرم مطهر رضوی در بین هزاران جوان نسبت به اینکه افتخار جوان ایرانی نباید فروخته شود، تاکید کردند.
وی اضافه کرد: غرب تلاش می‌کند با برنامه‌های مختلف ذهن جوانان را تضعیف کرده و شکافی عمیق میان آن‌ها و ارزش‌های اسلامی به وجود آورد.
اسبقیان ادامه داد: با توجه به تاکید بر مدیریت جهادی که پرچم داری عزم ملی را به دنبال خواهد داشت، طبیعی است که این امر مسوولیت جوانان را افزایش داده و نشان می‌دهد بایدجوانان نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی گفت: در نامگذاری سال ۹۳ که بحثاقتصادی و فرهنگ با هم ترکیب و تلفیق شده بدون تردید باید بخش فرهنگ سازی را در ترویج فرهنگ و نیز بحثاقتصادی را در دستور کار خود قرار دهیم.
اسبقیان افزود: دشمن با سرمایه گذاری‌های عظیم در تلاش است باور‌ها و اعتقادات جوانان را به دست بگیرد، اما قطع یقین این جوانان بار‌ها نشان داده‌اند همچنان به عهد خود با آرمان‌های انقلاب و نظام پایبند بوده و هرگز از مسیر خود منحرف نمی‌شوند.
وی اظهار داشت: وحدت ملت ایران به شایستگی می‌تواند حماسه اقتصادی و فرهنگی را محقق کرده و کشور را به خودکفایی اقتصادی برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز