خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم العین در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با تیم تراکتورسازی تبریز:

علی کریمی بازیکن خوب و تکنیکی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۶۱

با حضور کریمی تفاوت را در بازی تراکتور احساس خواهیم کرد.

ایلنا: سرمربی تیم العین گفت: علی کریمی به ترکیب تراکتورسازی بازگشته است و او بازیکن خوب و تکنیکی است که مطمئن هستیم که در این بازی تفاوت بازی تراکتورسازی را احساس خواهیم کرد.
به گزارش ایلنا زلاتکو در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با تیم تراکتورسازی، در بین خبرنگاران گفت: بازی با تراکتورسازی خیلی سخت خواهد بود چرا که این تیم در صدر جدول گروه C حضور دارد و نمی‌خواهد جایگاهش را از دست بدهد.
وی ادامه داد: با باید در این بازی خانگی با تمرکز زیادی به بازی بپردازیم. ما در بازی قبلی با تیم الاتحاد نزدیک به ۶۰ دقیقه بازی را در اختیار داشتیم و فرصت‌های گل زیادی را نیز در اختیار داشتیم که بازیکنانمان نتوانستند از آن‌ها به خوبی استفاده کنند.
زلاتکو افزود: عمر عبدالرحمن نمی‌خواهد در ترکیب اصلی قرار گیرد و به همین دلیل ما از این بازیکن در اوایل بازی استفاده نخواهیم کرد ولی قطعا در ادامه بازی خواهد کرد چرا که به این بازیکن در دفاع کردن احتیاج داریم و این بازیکن می‌تواند جلوی آسیب‌های زیادی را بگیرد.
سرمربی تیم العین گفت: در این بازی أحمد برمان را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت اما ما بازیکنان خوبی که می‌توانند غیبت او را پر کنند را در اختیار داریم.
وی اظهار داشت: حضور هواداران در این بازی برای ما خیلی مهم است و من از آن‌ها می‌خواهم فردا در مقابل تیم تراکتور ما را تنها نگذارند و در استادیوم هزاع بن زاید حضور داشته باشند. ما در این بازی باید به سه امتیاز فکر کنیم و قطعا با حمایت هوادارن می‌توانیم به این سه امتیاز دست پیدا کنیم.
سرمربی العین در خصوص حضور علی کریمی در این بازی تصریح کرد: علی کریمی به ترکیب تراکتورسازی بازگشته است. او بازیکن خوب و تکنیکی است و مطمئن هستیم که در این بازی تفاوت بازی تراکتورسازی را احساس خواهیم کرد. کریمی بازیکن مفیدی است و می‌تواند به تراکتور کمک کند، ما نیز در مقابل بازیکنانی داریم که می‌توانند این بازیکن را به خوبی خنثی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز