خبرگزاری کار ایران

نشست مدیران فرهنگی دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور در دانشگاه تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۴۴

جلیل شفق کلوانق مدیر فرهنگی دانشگاه تبریز از طریق انتخابات و با کسب اکثریت آرا به عنوان مسئول دبیرخانه مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای منطقه ۲ کشور انتخاب شد.

ایلنا: نشست مدیران فرهنگی و مدیران اجتماعی دانشگاههای منطقه ۲ کشور به مدت دو روز در دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاستگذاری فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در این آیین ضمن تاکید بر توجه ویژه به رسالت فرهنگی مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها گفت: استقلال فرهنگی دانشگاه‌ها می‌تواند ما را در نیل به اهداف اصیل فرهنگی که متاثر از اسلام ناب محمدی است، رهنمود سازد.
فریدون رحیم‌زاده افزود: ما باید تمام تلاش خود را در پر کردن اوقات فراغت دانشجویان به کار گیریم و در همین راستا، نباید در مقابل انتقادات و پیشنهادات جبهه گیری کنیم، بلکه باید ظرفیت خویش را بالا ببریم.
محمدرضا حسین‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز نیز دانشگاه‌ها را مرکز اشاعه فرهنگ برشمرد و گفت: مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها، نمایندگان اجرای فرهنگ اصیل و ناب اسلامی – ایرانی در دانشگاه‌ها هستند و با اجرای برنامه‌های فرهنگی کار‌شناسی شده در محیط دانشگاه‌ها است که می‌توان جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت پیش برد.
همچنین در این نشست جلیل شفق کلوانق مدیر فرهنگی دانشگاه تبریز از طریق انتخابات و با کسب اکثریت آرا به عنوان مسئول دبیرخانه مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای منطقه ۲ کشور انتخاب و از تلاش‌های حجت السلام و المسلمین احمد حمیدی مسئول سابق این دبیرخانه تقدیر شد.
یاد آوری می‌شود دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور در حوزه فرهنگ شامل ۲۱ دانشگاه از ۹ استان آذربایجانشرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، همدان، قزوین، ایلام و کردستان می‌باشد.
شایان ذکر است: در این نشست، کارگاه هم اندیشی مدیران برگزار شد و همچنین کارگاه مدیریت فرهنگی برای مدیران این مناطق وهم اندیشی و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های موفق و جدید در بین مدیران از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز