خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

امیدواریم حماسه اقتصادی در سال جدید تحقق یابد / در سال جاری حماسه سیاسی به وقوع پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۲۲

تا جایی که وظایف سازمانی اجازه می‌دهد، تلاش می‌کنیم در سال ۹۳ با برنامه‌ای جدید، پوست اندازی و تدبیر، برنامه‌هایمان را در خصوص اقتصاد مقاومتی عملیاتی و طرح‌های نیمه تمام را به پایان برسانیم.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری حماسه سیاسی به وقوع پیوست، اما‌‌ همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حماسه اقتصادی به تاخیر افتاد که امیدواریم این حماسه نیز در سال آینده و بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اتفاق بیافتد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمد صادق پورمهدی " در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال ۹۲، اظهار داشت: تا جایی که وظایف سازمانی اجازه می‌دهد، تلاش می‌کنیم در سال ۹۳ با برنامه‌ای جدید، پوست اندازی و تدبیر، برنامه‌هایمان را در خصوص اقتصاد مقاومتی عملیاتی و طرح‌های نیمه تمام را به پایان برسانیم.
وی افزود: در همین راستا و از محل بند «ن» تبصره سه بودجه سال ۹۳، تمام دستگاه‌های اجرایی موظفند اموال غیرمنقول خود را شناسایی و اطلاعات را به کمیسیون ماده پنج انتقال دهند تا با تغییر کاربری و فروش آن، درآمد حاصله صرف اتمام طرح‌های نیمه تمام ان دستگاه‌ها شود.
پورمهدی گفت: اتمام طرح‌های نیمه تمام استان که ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، یکی از بخش‌هایی است که می‌تواند اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رفتار نامناسب دستگاه‌ها با ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: متاسفانه مردم در انجام کارهای قانونی هم به دنبال رابطه و آشنا در اداره مربوطه هستند و من از مدیران می‌خواهم در امور دستگاه تحت امرشان نظارت و بازبینی کنند.
پورمهدی افزود: لازم است ضوابط را به طور آشکار برای مردم بیان و حدود رابطه ارباب رجوع و کارمندان را مشخص کنیم چرا که در این صورت دستاوردهای خوبی خواهیم داشت و جلوی خیلی از کارهای غیرقانونی گرفته می‌شود.
وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی استان خواست در اجرای طرح‌های عمرانی، کیفیت را مد نظر قرار دهند و به جای کیفیت به دنبال کمیت نباشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز