خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه پنج تبریز خبر داد:

سه پروژه عمرانی و فرهنگی، عیدانه شهرداری منطقه پنج تبریز به شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۵۰۷

مسیر گشایی ۳۵ متری میثاق به کوی گاز، فرهنگسرای فرشته شمالی و پل عابر گذر جماران طرح‌هایی هستند که به عنوان عیدانه شهرداری منطقه پنج تقدیم شهروندان می‌شود.

ایلنا: شهردار منطقه پنج از افتتاح سه پروژه عمرانی و فرهنگی همزمان با آغاز سال نو خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا یعقوب هوشیار گفت: مسیر گشایی ۳۵ متری میثاق به کوی گاز، فرهنگسرای فرشته شمالی و پل عابر گذر جماران طرح‌هایی هستند که به عنوان عیدانه شهرداری منطقه پنج تقدیم شهروندان می‌شود.
وی با بیان اینکه با بهره برداری از مسیر گشایی میثاق به کوی گاز شاهد تغییر مبلمان شهری در قسمتی از بافت شهرک باغمیشه و تسهیل در تردد وسایط نقلیه خواهیم بود، گفت: در اولین فرهنگسرای شهرداری منطقه پنج که در کوی فرشته واقع شده از سال آینده شاهد اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.
هوشیار همچنین در پایان از افتتاح یک دهنه پل عابر گذر در اتوبان پاسداران و در مقابل آپارتمان‌های جماران و همچنین افتتاح یک دهنه پل عابر گذر برای ارتباط و دسترسی شهروندان ساکن کوی فرشته شمالی و جنوبی تا چند روز آینده خبر داد.
شایان ذکر است مراسم بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه پنج تبریز روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه از ساعت ۱۳ در محل فرهنگسرای فرشته خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز