خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی مرکز همایش‌های بین المللی و ۱۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک خاوران تبریز آغاز شد

کد خبر : ۱۵۴۳۱۷

اجرای این طرح‌ها با برآورد سه هزار میلیارد ریال به اجرا می‌رسند.

ایلنا: عملیات اجرایی مرکز همایش‌های بین المللی و ۱۵۰۰ واحد مسکونی، ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، شهردار تبریز، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار منطقه ۹ تبریز در این آئین گفت: مرکز همایش‌های بین المللی تبریز یکی از کم نظیر‌ترین مراکز گردهمایی در سطح خاورمیانه خواهد بود.
یعقوب انصاری تصریح کرد: مساحت کل عرصه در نظر گرفته شده برای مرکز همایش‌های بین المللی تبریز، ۵۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع بوده و اجرای آن بر عهده شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان خواهد بود.
وی افزود: گنجایش در نظر گرفته شده در طراحی مرکز همایش‌های بین المللی تبریز، برای سالن اصلی، دو هزار نفر بوده و در کنار آن، سالن‌هایی با ظرفیت‌های ۸۰،۱۴۰، ۱۷۰،۲۰۰ و ۳۰۰ نفری، پیش بینی شده است.
شهردار منطقه ۹ تبریز اضافه کرد: این مرکز با دارا بودن امکانات پیشرفته و ظرفیت‌های خاص فرهنگی و خدماتی، یکی از مجهز‌ترین و کم نظیر‌ترین مراکز همایش در سطح خاورمیانه خواهد بود.
انصاری ادامه داد: بنای کلی این مرکز ۴۴ هزار و ۶۳ مترمربع و ارتفاع آن بالغ بر ۳۸ متر خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد با آغاز عملیات اجرایی این پروژه و بهره برداری آن در آینده‌ای نزدیک، کلان شهر تبریز در زمینه بهره گیری از فرصت میزبانی بزرگداشت‌ها، نشست‌ها و کنگره‌های معتبر داخلی و بین المللی پیشتاز باشد.
شهردار منطقه ۹ تبریز همچنین با اشاره به آغاز عملیات احداث۱۵۰۰ واحد مسکونی منطقه خاوران گفت: پروژه احداث۱۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه خاوران، با مشارکت شهرداری و شرکت پیش ساخته آذربایجان در نظر گرفته شده است.
انصاری افزود: این پروژه با ساختار بلوک‌های ۱۵ طبقه‌ای طراحی شده و در اجرای آن از سیستم‌های نوین با قالب تونلی بهره گرفته می‌شود.
وی مجموع هزینه برآورد شده برای اجرای پروژه‌های ۱۵۰۰ واحد مسکونی و مرکز همایش‌های بین المللی شهرداری تبریز را سه هزار میلیارد ریال خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز