خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

حفظ حرمت و جایگاه شهیدان یک وظیفه همگانی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۶۶

شهدا، رزمندگان و ایثارگران بزرگ‌ترین سرمایه‌های انقلاب هستند و تکریم شهدا، خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران کار شخص یا گروه و قشر خاصی نیست بلکه این یک وظیفه همگانی است و همه وظیفه داریم در راستای تکریم از شهدا و خانواده‌های ایثارگران تلاش کنیم.

ایلنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی حفظ حرمت و جایگاه شهیدان را یک وظیفه همگانی دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا حمید قاسمی در مراسم روز بزرگداشت مقام شهدا که با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان محیط زیست استان برگزار شده بود ضمن تبریک سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: شهدا، رزمندگان و ایثارگران بزرگ‌ترین سرمایه‌های انقلاب هستند و تکریم شهدا، خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران کار شخص یا گروه و قشر خاصی نیست بلکه این یک وظیفه همگانی است و همه وظیفه داریم در راستای تکریم از شهدا و خانواده‌های ایثارگران تلاش کنیم.
وی افزود:. همت و عزم بلند شهدای عظیم الشان انقلاب و چهار شهید محیط‌بان استان، به ما یاد داده است که در راه انجام وظایف همچون گذشته محکم و استوار در جهت حفظ و پاسداری از محیط زیست میهن عزیزمان گام برداریم.
قاسمی با اشاره به وصایای شهدای عزیز ایران اسلامی که ولایتمداری، قانون مداری و توجه به ارزشهای اسلام ناب محمدی است گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگر وظایفی بس سنگین‌تر از دیگران دارند و می‌بایستی الگو و اسوه سایر کارکنان باشند.
در پایان این مراسم، از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و کارکنان آزاده و جانباز این اداره‌ کل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به‌ عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز