خبرگزاری کار ایران

وزنه برداری بزرگسالان گرامیداشت سردار شهید مهدی باکری؛

تهرانی‌ها و گیلانی‌ها سه طلای دومین روز مبارزه با پولاد سرد را به خود اختصاص دادند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۹۸

دومین روز پیکارهای وزنه برداری قهرمانی مردان ایران وانتخابی تیم ملی درتبریز با حضور ۶۲ شرکت کننده در دسته‌های ۶۹،۷۷ و ۸۵ کیلوگرم درسالن اختصاصی فتح خیبر تبریز برگزارشد.

ایلنا: دومین روز مسابقه‌های وزنه برداری قهرمانی مردان ایران وانتخابی تیم ملی درتبریز گرامیداشت سردار شهید مهدی باکری با درخشش پولاد مردان تهران و گیلان به پایان رسید.
به گزارش ایلنا دومین روز این پیکار‌ها روز پنجشنبه با حضور ۶۲ شرکت کننده در دسته‌های ۶۹،۷۷ و ۸۵ کیلوگرم درسالن اختصاصی فتح خیبر تبریز برگزارشد و طی آن پولاد مردان تهران(دو طلا) و گیلان(یک طلا) را به خود اختصاص دادند.
در پیکار‌ها دسته ۶۹ کیلوگرم که با حضور ۱۶ وزنه بردار برگزار شد، محمد نیری از استان گیلان با مجموع ۳۱۷ کیلوگرم(۱۴۱ یکضرب و ۱۷۶ کیلوگرم دوضرب) با گردن آویختن مدال طلا بر سکوی قهرمانی این دسته ایستاد.
در این دسته سجاد بهروزی از استان فارس با مجموع ۳۰۳ کیلو گرم(۱۳۶ یکضرب و ۱۶۷ دوضرب) ضمن کسب مدال نقره دوم شد و مهدی غلامپور از استان هرمزگان با مجموع ۲۸۵ کیلوگرم(۱۲۵ یکضرب و ۱۶۰ دو ضرب) سوم شد و مدال برنز دریافت کرد.
در پیکارهای دسته ۷۷ کیلوگرم که با حضور ۲۲ وزنه بردار برگزار شد، شاهو جوانمردی از استان تهران با مجموع۳۲۵ کیلوگرم(۱۴۸ یکضرب و ۱۷۷ دوضرب) با قرار گرفتن بر سکوی نخست این دسته مدال طلا بر گردن آویخت.
در این دسته امیر عبدالعظیمی از استان کرمانشاه با مجموع ۳۱۵ کیلوگرم(۱۴۴ یکضرب و ۱۷۱ دوضرب) دوم شد و مدال نقره گرفت و علی می‌ری از استان آذربایجان غربی با مجموع ۳۱۴ کیلوگرم(۱۴۴ یکضرب و ۱۷۱ دوضرب) سوم شد و مدال برنز دریافت کرد.
در رقابت‌های دسته ۸۵ کیلوگرم که با حضور ۲۱ وزنه بردار انجام شد، مجتبی نوری از تهران با مجموع ۳۴۹ کیلو گرم(۱۴۹ یکضرب و ۲۰۰ دوضرب) با دریافت نشان طلا عنوان قهرمانی این دسته را به خود اختصاص داد.
صالحی چراغی از استان البرز در رقابتی بسیار نزدیک با همتای تهرانی خود با مجموع ۳۴۸ کیلوگرم(۱۶۱ یکضرب و ۱۸۷ دوضرب) مدال نقره گرفت و دوم شد.
همچنین در این دسته مرتضی بیگلری از استان مازندران با مجموع ۳۳۸ کیلوگرم(۱۴۸ یکضرب و ۱۹۰ دوضرب) با دریافت نشان برنز بر سکوی سوم کشور ایستاد.
این مسابقه‌ها فردا / جمعه / با پیکار ۵۹ وزنه بردار در دسته‌های ۹۴،۱۰۵ و به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم در همین سالن به پایان می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز