خبرگزاری کار ایران

نجات شش نفر از شهروندان گرفتار در دود و آتش توسط آتش نشانان تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۸۷

تعداد ۶ نفر که در داخل ساختمان بودند جهت نجات جان، خود از پنجره محل آویزان کرده‌اند که بلادرنگ آتش نشانان با استفاده از تجهیزات و نردبان‌ها افراد را نجات ونسبت به خاموش کردن آتش و تخلیه دود وجستجوی محل جهت اطمینان خاطر از نبود افراد دیگر در داخل اقدام کردند.

ایلنا: عصر روز چهارشنبه ساعت ۰۶:۱۹ حادثه آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان که اختصاص به فعالیت کارگاه تولید کفش داشت به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز اطلاع داده شد.
به گزارش ایلنا بلافاصله گروه حریق از ایستگاه شماره ۱ اعزام و هنگام رسیدن مشاهده کردند که طبقه دوم ساختمان را دود و آتش فراگرفته و در حال گسترش است.
تعداد ۶ نفر که در داخل ساختمان بودند جهت نجات جان، خود از پنجره محل آویزان کرده‌اند که بلادرنگ آتش نشانان با استفاده از تجهیزات و نردبان‌ها افراد را نجات ونسبت به خاموش کردن آتش و تخلیه دود وجستجوی محل جهت اطمینان خاطر از نبود افراد دیگر در داخل اقدام کردند. متاسفانه دراین حادثه سه نفر دچار سوختگی ومسمومیت ناشی از دود شده بودند که جهت اعزام به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد همچنین مورد دیگر که درساعت ۵۵:۱۶ به ستاد عملیاتی اطلاع داده شده بود انفجار گاز در خیابان عباسی کوی بهشتی که دراین حادثه نیز ۲ نفرمصدوم شده بودند نیروهای ایستگاه ۱۹ به محل اعزام و اقدامات لازم را انجام دادند و حادثه دیگری که در ساعت ۱۰:۱۶ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد حریق دریک کارگاه تولید یراق آلات آلومینیوم واقع در کجا آباد کوی مخابرات بود که ایستگاه شماره ۱۴ به محل اعزام ونسبت به اطفاء حریق اقدام لازم را انجام و ایمن سازی محیط را به عمل آوردند.
لازم به ذکراست که تمامی حریق و حوادثمذکور خسارات جانی ومالی بهمراه داشته و می‌توان با رعایت اصول ومقررات ایمنی مانع از بروز این چنین حوادث‌ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز