خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

مراسم رونمایی از آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۵۳۰۷۳

آذربایجان شرقی با این مراسم، به طور رسمی به استقبال گردشگران نوروزی ورودی به استان می‌رود.

ایلنا: مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۲۵ اسفند مراسم رونمایی از اقدامات، آمادگی و هماهنگی دستگاه‌ها و واحدهای تابعه عضو ستاد مرکزی و اجرایی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرزین حق پرست با بیان اینکه این مراسم رونمایی همزمان با سراسر کشور با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیران دستگاه‌های عضو ستادبرگزار خواهدشد افزود: این مراسم رونمایی برابر مصوبه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر مقرر شده و آذربایجان شرقی با این مراسم، به طور رسمی به استقبال گردشگران نوروزی ورودی به استان می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم با رژه نیرو‌ها و خودروهای‌های دستگاه‌های عضو ستاد در مسیرهای مشخص و حرکت تیم‌های مستقر در ستاد به سوی جایگاه‌هایشان همراه خواهد بود.
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی از ۲۱ عضو اصلی و چندین زیر مجموعه در شهرستان‌ها تشکیل شده است اضافه کرد: دادگستری، نیروی انتظامی، سازمان جمعیت هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، شرکت فرودگاه‌ها، راه آهن، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، راه و شهرسازی، مرکز فوریت‌های پزشکی، شهرداری‌های شهرهای مراکز شهرستان‌ها و صدا و سیما تعدادی از اعضای این ستاد به شمار می‌روند.
حق پرست با تاکید بر اینکه برنامه‌های ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی از مدت‌ها پیش تبیین و اجرایی شده است، تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی ویژه در ایام نوروز به طور مستمر و شبانه روزی فعالیت اماکن رفاهی استان را رصد می‌کنند.
وی با بیان اینکه این اکیپ نظارتی نوروز همزمان با آغاز سفرهای نوروزی تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ به صورت محسوس و نا‌محسوس در تمام سطح استان و جاده‌های بین راهی آذربایجان شرقی فعال خواهد بود یادآور شد: با رونمایی از اقدامات، آمادگی و هماهنگی دستگاه‌ها و واحدهای تابعه عضو ستاد مرکزی و اجرایی استان، مدیران و مسئولان آذربایجان شرقی تمام توان خود برای استقبال از گردشگران و ایجاد سفری خوش و ایمن را در نوروز ۹۳ به نمایش می‌گذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز