خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری تبریز:

توجه به سالمندان و کم توانان قبل از اینکه یک وظیفه اداری باشد، یک تکلیف شرعی برای مسئولین است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۱۶

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از «خانه سالمندان خوبان» بازدید کرد.

ایلنا: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: توجه به امور سالمندان و کم توانان قبل از اینکه یک وظیفه اداری و قانونی باشد، یک تکلیف شرعی برای تمامی مسئولین است.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، حجت الاسلام احمد حمیدی در بازدید از خانه سالمندان خوبان تبریزافزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در باب گرایش جامعه اسلامی بسوی پیری، انتظار می‌رود ضمن توجه جدی‌تر به مسائل سالمندان در کنارمسائل حوزه جوان، زمینه ایجاد جامعهٔ پویا‌تر و آرمانی‌تر فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جمعیت کشور رو به پیری است می‌طلبد تا با نگاهی فرا سازمانی به سالمندان، موجبات بهره‌مندی این قشر صاحب تجربه و فرهیخته از شاخص‌های رفاهی و معیشتی را فراهم کرد.
حجت الاسلام احمد حمیدی شهرداری تبریز را پیشگام اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متعدد فرهنگی اجتماعی در حوزه مدیریت شهری کشور اعلام کرد و گفت: شهرداری تبریز در سالهای اخیر در کنار اجرای پروژه‌های زیربنایی برای عمران و آبادانی شهر، توجه به کارهای فرهنگی و تکریم از اقشار مختلف جامعه را جزو برنامه‌های اجرایی خود قرار داده است
وی با تاکید بر اهمیت این مراکز و زحمات فراوان کارکنان آن‌ها، مسائل مالی را جوابگوی این گونه مهرورزی و محبت ندانست و خاطرنشان کرد: اجر و ثواب اخروی شامل حال این عزیزان خواهد بود که با جان و دل در راه خدمت به این قشر از جامعه بدون چشم داشت خاصی مشغول خدمت رسانی هستند
در این دیدار دکتر جوادی، مدیر این مرکز با ارائه گزارش و تشریح مشکلات، خواستار رسیدگی و حل مشکلات این نوع از مراکز انسان دوستانه شد.
گفتنی است معاون فرهنگی و اجتماعی ظهر در بازدید خود خانه سالمندان خوبان تبریز، از نزدیک مشکلات آن‌ها را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.
در پایان این بازدید حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اهدای لوح سپاس به مدیریت مرکز توانبخشی خوبان از زحمات آنان تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز