خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

بزرگ‌ترین زائرسرای ارزان قیمت برای شهروندان تبریزی در مشهد مقدس احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۰۱

این ارزان زائرسرا در مشهد الرضا(ع) با امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری‌های تبریز و مشهد ایجاد و در اختیار شهروندان تبریزی قرار می‌گیرد. / این تفاهم نامه همکاری دوشنبه هفته جاری با حضور آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و نیز رییس شورای شهر و شهردار مشهد در این شهر مقدس به امضاء خواهد رسید.

ایلنا: شهردار تبریز از امضای تفاهمنامه احداثبزرگ‌ترین زائرسرای ارزان قیمت برای شهروندان تبریزی در مشهد مقدس خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی گفت: با توجه به ضرورت ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی در شهر مقدس مشهد برای شهروندان تبریزی مذاکرات لازم با شهردار کلانشهر مشهد در نشست‌های مختلف همچون نشست کلانشهرهای کل کشور انجام و با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهمنامه مشترکی بین دو کلانشهر تبریز و مشهد امضا خواهد شد.
وی ادامه داد: این تفاهمنامه مشترک با موضوع دریافت زمین مناسب رایگان و پروانه ساخت رایگان برای شهروندان تبریزی امضا خواهد شد و شهروندان خواهند توانست از امکانات این زائر سرای ارزان قیمت در مشهد مقدس بهره‌مند شوند.
شهردار تبریز افزود: با تحویل زمین به زودی طرح زائر سرای ارزان قیمت از سوی شهرداری تبریز آماده و اجرا خواهد شد تا شهروندان بتوانند با حداقل هزینه جهت زیارت حضرت امام رضا(ع) به مشهد مقدس مسافرت نمایند.
نجفی در عین حال از زمان امضای این تفاهم نامه خبر داد و گفت: این تفاهمنامه با حضور آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و نیز رییس شورای شهر و شهردار مشهد در این شهر مقدس دوشنبه هفته جاری امضا خواهد شد و امید است با پیگیری و تسریع در انجام عملیات ساخت و تجهیز این زائر سرای بزرگ شهروندان تبریزی بزودی از امکانات آن بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز