خبرگزاری کار ایران

دومین تیم دوچرخه سواری نیمه حرفه‌ای آذربایجان شرقی در راه تورهای بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۶۱

آیین رونمایی از پیراهن تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز برگزار شد.

ایلنا: تیم دوچرخه سواری نیمه حرفه‌ای شهرداری تبریز طی مراسمی با برپایی آیین رونمایی از پیراهن این تیم فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " بر این اساس این تیم در اولین تجربه رسمی خود در تور بین المللی تایوان به همراه تیم پتروشیمی حضور خواهد داشت.
شهردار کلانشهر تبریز در این مراسم گفت: باید فضاهای ورزشی تبریز در شأن مردم فهیم این شهر باشد و در همین راستا برای توسعه میادین ورزش همگانی در سال ۹۳ برنامه ریزی کرده‌ایم.
صادق نجفی تأکید کرد: در سازمان ورزش شهرداری تبریز برای توسعه ورزش بین تمامی مردم برنامه ریزی شده است.
وی اضافه کرد: جوانان استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز پتانسیل‌های فوق العاده‌ای در زمینه ورزش دارند و ما می‌توانیم با استفاده از این پتانسیل و با توجه به غیرت و همت این جوانان، موفقیت‌های بزرگی در ورزش به نام خود کسب کنیم.
شهردار کلانشهر تبریز ضمن تاکید بر اینکه وظیفه شهرداری کمک به تمامی تیم‌های ورزشی می‌باشد، اظهار کرد: در کنار سازمان ورزش و جوانان به رشد و ارتقاء ورزش شهرمان کمک خواهیم کرد وقتی که دیدیم تراکتورسازی موجبات خوشحالی میلیون‌ها نفر را فراهم کرده است، این تیم را با کمک مالی تقویت کردیم و در آستانه بازی آسیایی تراکتورسازان هم هزینه‌های زیادی برای استادیوم یادگار امام(ره) و اطراف آن انجام دادیم، چرا که این تیم شادی و نشاط را برای مردم فراهم آورده است.
نجفی در تشریح برنامه‌های ورزشی شهرداری برای سال آینده تصریح کرد: باید فضاهای ورزشی تبریز در شأن مردم فهیم این شهر باشد و در همین راستا برای توسعه میادین ورزش همگانی در سال ۹۳ برنامه ریزی کرده‌ایم. در کنار افزایش تعداد مکان‌های ورزشی، کمیت را فدای کیفیت نخواهیم کرد و سعی خواهیم کرد مکان‌های استانداری برای ورزش عموم مردم ایجاد کنیم.
وی در رابطه با تشکیل تیم دوچرخه سواری شهرداری تأکید کرد: وقتی پیشنهاد تاسیس این تیم به من داده شد، با توجه به پتانسیل استان در دوچرخه سواری و سابقه درخشانی که عمدتا با نام تیم پتروشیمی در ذهن مردم نقش بسته است، با شرط بومی بودن این تیم موافقت کردم و امیدوارم که این جوانان بتوانند نتایج در خور شأنی کسب کنند.
شهردار کلانشهر تبریز ضمن اشاره به ضرورت ایجاد مسیرهای اختصاصی دوچرخه در شهر تبریز برای استفاده عموم مردم، تصریح کرد: این موضوع در اکثر شهرهای جهان وجود دارد و ما هم برای سال آینده کارهای خوبی در دست اقدام داریم و امیدوارم با فرهنگ سازی بتوانیم تأثیرات مثبتی در جامعه داشته باشیم. برنامه‌ای مبنی بر ایجاد خط ویژه دوچرخه از میدان استاد شهریار(هتل مرمر) تا میدان راه آهن داریم که به احتمال زیاد در سال ۹۳ بتوانیم شاهد عملی شدنش باشیم.
طی مراسمی در محل باشگاه شهرداری تبریز، از پیراهن تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز رونمایی شد و این تیم رسما فعالیتش را آغاز کرد.
در این گردهمایی با حضور شهردار تبریز، اعضاء منتخب شورای شهر تبریز، معاونت فرهنگی شهرداری تبریز و مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز و تنی چند از شهرداران مناطق و مدیران شهرداری مرکز برگزار شد، بعد از رونمایی از پیراهن تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز، اعضای این تیم معرفی شدند.
همچنین در بخشی از این برنامه پیراهن امضا شده تیم از سوی بازیکنان و کادر فنی به رسم یادبود به صادق نجفی شهردار تبریز اهدا شد تا از زحمات وی در حمایت از رشته‌های غیر فوتبالی در تبریز تشکر شود
حسین علیزاده، سعید صفرزاده، علیرضا عسگرزاده، حسین جهانبازیان، خلیل خورشید، رامین ملکی، پرویز مردانی، محمدرضا ایمانی، حمید پورهاشم و حامد پاسبان به عنوان ده رکابزن تیم شهرداری تبریز معرفی شدند. ناصر هوشیار سرمربیگیری این تیم را بر عهده دارد و علی عبدل‌زاده سرپرست این تیم است.
تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در اولین تجربه رسمی خود، از روز یکشنبه رقابت خود را در تور بین المللی تایوان آغاز خواهد کرد. پتروشیمی دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌های خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز