خبرگزاری کار ایران

طرح‌های ویژه استقبال از بهار در سطح شهرداری منطقه یک تبریز اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۹۱۰

شهرداری منطقه یک تبریز با برنامه ریزی‌های ویژه از جمله رنگ آمیزی جداول، رفع موانع فیزیکی، تنظیف، لایروبی، ترمیم دریچه‌ها و پل‌ها، رفع نواقص روشنایی، حذف المانهای زاید، کف سازی پیاده رو به استقبال بهار می‌رود.

ایلنا: شهردار منطقه یک تبریز گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت طرحهای ویژه شهرداری منطقه یک در قالب استقبال از بهار آغاز و با برنامه ریزی‌های به عمل آمده به اجرا در می‌آید.
به گزارش خبرنگار ایلنا بهرا با بیان اینکه طرح استقبال از بهار امسال وسیع‌تر از سال‌های قبل آغاز شده است گفت: شهرداری منطقه یک تبریز با برنامه ریزی‌های ویژه از جمله رنگ آمیزی جداول، رفع موانع فیزیکی، تنظیف، لایروبی، ترمیم دریچه‌ها و پل‌ها، رفع نواقص روشنایی، حذف المان‌های زاید، کف سازی پیاده رو به استقبال بهار می‌رود.
شهردار منطقه یک تبریز همچنین به محدوده‌ها و خیابانهای در طرح قرار گرفته اشاره کرد و افزود: خیابانهای ایده لو، هفت تیر، یوسف آباد، امام(ره)، چایکنار، سیلاب و سیلاب قوشخانه، ملازینال، عباسی، کریم خان، تختی، اوحدی، شهریار، بلوار ۲۹ بهمن، قانون و بیلانکوه از جمله محلات مربوط به این طرح است.
بهرا یادآور شد: این طرح با سرعت در حال اجرا بوده و تا پایان اسفند به صورت شبانه روزی تداوم خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز