خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی:

قضات باید از بین وکلای دستگاه قضا انتخاب شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۳۰

کسی که می‌خواهد احقاق حق کند باید حق را بشناسد.

ایلنا: رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: معتقدم قاضی باید از میان وکلایی که همکاری تنگاتنگی با دستگاه قضا داشته و انگیزه احقاق حق را دارند، انتخاب شود.
به گزارش ایلنا حجت الاسلام والمسلمین مالک اژدر شریفی در مراسم گرامیداشت هفته وکیل در تبریز با تاکید بر اینکه وکلا و قضات در کنار هم هستند، افزود: کانون وکلا خانه دوم قضات است و آن‌ها پس از بازنشستگی به امر وکالت روی می‌آورند.
وی با تاکید بر اینکه کسی که می‌خواهد احقاق حق کند باید حق را بشناسد، گفت: ارتباط بین وکلا و قضات ارتباطی ارگانیک بوده و غیر قابل انفکاک است.
حجت الاسلام والمسلمین شریفی با بیان اینکه حکومت در اسلام حکومتی حمایتی و نظارتی است، اظهار داشت: دولت با حمایت از مردم بر کار آن‌ها نظارت می‌کند.
رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به تاکیدات رهبری بر اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: دولت و حاکم اسلامی باید از موسسات اقتصادی حمایت و بر عملکرد آن‌ها نظارت داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین شریفی با اشاره به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و سیاست‌های اتخاذی و اجرایی در دنیای بین الملل اظهار داشت: این سیاست‌ها مستکبران را جان به لب کرده و برخلاف لاف‌هایی که می‌زنند، در عمل مشاهده می‌شود که کوتاه آمده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز