خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت داوران جایزه ادبی تبریز:

مجموعه آثار برگزیده جایزه ادبی تبریز منتشر شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۱۳

گردآوری و انتشار مجموعه آثار برگزیده علاوه بر ارزیابی و مقایسه سطح ادوار مختلف جشنواره، قضاوت و داوری جشنواره در دوره‌های بعدی را نیز سهل و آسان می‌سازد.

ایلنا: عضو هیئت داوران جایزه ادبی تبریز، خواستار چاپ و انتشار مجموعه آثار برگزیده جایزه ادبی تبریز به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر هنرمندان و علاقمندان به ادبیات از جشنواره شد.
به گزارش ایلنا ودود دوستی با بیان اینکه چاپ مجموعه آثار برگزیده جشنواره مزایای دیگر نیز دارد گفت: گردآوری و انتشار مجموعه آثار برگزیده علاوه بر ارزیابی و مقایسه سطح ادوار مختلف جشنواره، قضاوت و داوری جشنواره در دوره‌های بعدی را نیز سهل و آسان می‌سازد.
وی اشعار کلاسیک سومین جایزه ادبی تبریز را به مراتب قوی‌تر از اشعار سپید ارزیابی کرد و افزود: در آثار ترکی رسیده به دور سوم جایزه ادبی تبریز، اصول و قواعد زبان ترکی بهتر و بیشتر از دوره‌های گذشته رعایت شده بود.
عضو هیئت داوران جایزه ادبی تبریز، موضوعی برگزار شدن جشنواره‌ها را سبب تولید و ترویج اشعار و آثار سفارشی دانست و گفت: علیرغم این موضوع، وجود بخش ویژه تبریز در جایزه ادبی تبریز را که از خط سوم موضوعیت پیدا کرده است، اقدامی شایسته و پسندیده می‌دانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز