خبرگزاری کار ایران

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

مراکز رشد با ارایه پروپزال به هر میزان که توانایی جذب داشته باشند می‌توانند از تسهیلات استفاده نمایند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۲۳

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از نمایشگاه دستاورد‌های فناوری دانشگاه تبریز بازدید کرد.

ایلنا: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های علمی و فناوری تجاری شده محصولات دانش بنیان دانشگاه تبریز برای حمایت همه جانبه از این شرکت‌ها تاکید کرد.
به گزارش ایلنا ستاری، پس از بازدید از این نمایشگاه در جلسه‌ای با رییس و مسئولان حوزه پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز اظهار داشت: علاوه برحمایت‌های مادی از بودجه این معاونت برای تولید محصولات دانش بنیان در دانشگاه‌ها، شرکت‌های مراکز رشد به هر میزان که توانایی جذب بودجه داشته باشند، با ارایه پروپزال و طرح‌های خود می‌توانند از تسهیلات بانکی استفاده نمایند.
رییس دانشگاه تبریز نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت پژوهشی دانشگاه گفت: باید همگام با دانشگاه‌های بزرگ دنیا از مقاله نویسی به سمت تولید محصولات جدید بر اساس نیاز جامعه حرکت نماییم و در این راستا حمایت‌های همه جانبه از سوی متولیان ضروری است.
محمد رضا پورمحمدی، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و تجهیزآزمایشگاه‌ها، دسترسی به پایگاههای اطلاع رسانی دنیا و برقراری تعامل با سایر دانشگاه‌های جهان، برای داشتن افق روشن در امر پژوهش را ضروری بیان کرد.
یاد آور می‌شود: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و محصولات دانش بنیان دانشکده‌های مختلف و ۴۵ شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه تبریز به نمایش گذاشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز