خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز به ورزش قهرمانی و همگانی به یک اندازه توجه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۰۶

در اولین سمپوزیوم علمی ورزش شهروندی از اقدامات شهرداری تبریز تقدیر شد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز به ورزش قهرمانی و همگانی به یک اندازه توجه دارد چرا که ورزش همگانی پایه وزیر بنای ورزش قهرمانی است.
به گزارش ایلنا میرمعصوم سهرابی که در اولین سمپوزیوم علمی ورزشی شهروندی سخن می‌گفت افزود: سعی داریم به استعدادیابی در میان ورزشکاران توجه ببیشتری داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: برای توسعه ورزش همگانی درسطح استان با توجه به پتانسیل موجود و استعدادیابی ورزش شهروندان کار‌شناسانه برنامه ریزی کرده‌ایم.
سهرابی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در مسابقات مختلف و تشکیل تیم‌های ورزشی که به طور جدی دراین مسابقات با یکدیگربه رقابت می‌پردازند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی در خاتمه دستاورد این نشست را بسیار پربار خواند و افزود: امیدواریم بتوانیم از راهبردهای کاربردی این نشست برای پیشرفت هر چه بیشتر ورزش شهرمان بهره‌مند شویم.
همین گزارش حاکی است در اولین سمپوزیوم علمی ورزش شهروندی از سازمان ورزش شهرداری تبریز به سبب اقدامات و ابتکارات صورت گرفته تقدیر شد.
رییس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزش نیز در این سمپوزیوم با تقدیر از اقدامات و ابتکارات سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: آن قدر اقدامات شهرداری تبریز شایان و قابل توجه است که می‌تواند به صورت الگو از طرف دیگر شهرداری‌ها استفاده شود.
رضا قراخانلو افزود: فعالیتهای متفاوت شهرداری تبریز چون آمایش اماکن ورزشی است که برای ما می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد که پراکندگی امکانات ورزش را نسبت به پراکندگی جمعیت گسترش دهیم. همچنین استفاده از نیروهای تحصیلکرده است که در اتاقهای فکر و آموزش است.
وی تصریح کرد: نقطه ظریف دیگر در اقدامات شهرداری تبریز ساختن سالن بحران‌ها در کنار پارک‌ها است که با این کار مردم اقبال بیشتری از این سالن‌ها در انجام حرکات ورزش خواهند داشت.
در این سمپوزیوم علمی، راه‌های توسعه ورزش همگانی در اجتماعات مختلف، نقش شهرداری‌ها در توسعه ورزش همگانی، استفاده از نخبگان علمی در تحقق ورزش همگانی و راه‌های عملی کردن شعار «ورزش برای همه» مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایلنا نخستین سمپوزیوم ورزش شهروندی با سخنرانی می‌رمعصوم سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز، سیدمحمد آقامیر رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، رضا قراخانلو رییس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزش، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در محل آکادمی ورزش شهروندی سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز