خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

از تبریز تا زنجان هیچ مجتمع خدماتی و رفاهی به غیر از پمپ بنزین وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۱۸

داریوش باقرجوان به عنوان مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از نبود امکانات رفاهی در بزرگراه تبریز – زنجان انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمدصادق پورمهدی " در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان آذربایجان شرقی افزود: در این بزرگراه از تبریز تا زنجان هیچ مجتمع خدماتی و رفاهی به غیر از پمپ بنزین وجود ندارد و این قابل قبول نیست.
وی اظهار داشت: به منظور رفع این مشکل باید زمینه برای ورود و مشارکت بخش خصوصی فراهم شود تا امکانات رفاهی لازم در این مسیر برای مسافران فراهم شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نقش بخش حمل و نقل در توسعه کشور غیرقابل انکار است، افزود: برای توسعه استان باید با بسترسازی و به‌کارگیری نیروی انسانی سالم و توانمند، عرصه حمل و نقل را توسعه دهیم.
وی افزود: برای قرارگرفتن در مسیر توسعه، زیرساخت‌هایی نیاز است و این زیرساخت‌ها باید در بخش پویای حمل و نقل که اقتصاد کشور هم روی آن می‌چرخد، فراهم شود.
پورمهدی همچنین به بالا بودن عمر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور و فرسوده بودن این بخش اشاره کرد و افزود: متاسفانه این موضوع در کنار خطرات جانی، مشکلات زیست محیطی نیز به وجود آورده و باید در راستای نوسازی این ناوگان گام برداریم.
در این آیین داریوش باقرجوان به عنوان مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز