خبرگزاری کار ایران

با ارسال طوماری صورت گرفت؛

تبریک کارگران «تبریز کف» به مناسبت ۱۱ سالگی ایلنا

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۵۴

چکیده: ماه‌ها بود که فریاد کارگران کارخانه تبریز کف به دلیل بی‌توجهی مسئولان برای رسیدگی به مشکلات و رفع معضلات این کارخانه به ویژه پرداخت حقوق کارگران به جایی نمی‌رسید. در آن روز‌های سخت تنها خبرگزاری ایلنا بود که با انعکاس مشکلات و اخبار تجمعات کارگران تلاش کرد تا صدای این قشر زحمتکش را با صداقت و امانت داری به گوش مسئولان برساند.

کارگران کارخانه «تبریز کف» با ارسال طوماری ضمن تبریک یازدهمین سالگرد تأسیس خبرگزاری ایلنا از نقش این رسانه در انعکاس مشکلات جامعه کارکری قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا، در بخشی از این طومار خطاب به مدیریت خبرگزاری ایلنا آمده است: ماه‌ها بود که فریاد کارگران کارخانه تبریز کف به دلیل بی‌توجهی مسئولان برای رسیدگی به مشکلات و رفع معضلات این کارخانه به ویژه پرداخت حقوق کارگران به جایی نمی‌رسید. در آن روز‌های سخت تنها خبرگزاری ایلنا بود که با انعکاس مشکلات و اخبار تجمعات کارگران تلاش کرد تا صدای این قشر زحمتکش را با صداقت و امانت داری به گوش مسئولان برساند.

کارگران تبریز کف در بخش دیگری از این طومار با اشاره به نقش فعال خبرنگاران ایلنا در آذربایجان شرقی در انعکاس مشکلات این کارخانه تصریح کرده‌اند: مصاحبه خبرنگار ایلنا با دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز پیرامون مسایل و رفتار کارفرمای این واحد صنعتی و سپس گزارش‌های این خبرگزاری از برخورد نادرست[…] با کارگران معترض و مصاحبه با مسئولان مرتبط عامل مهمی شد تا برای رفع مشکلات کارخانه تبریز کف و متعهد نمودن کارفرما برای انجام تعهدات خود در قبال کارگران گامی برداشته شود. هر چند تا رفع کامل مشکلات راه زیادی باقی مانده و ما از مسئولان تقاضای همراهی بیشتر داریم.

در بخش دیگری از این طومار با اشاره به سالگرد تآسیس خبرگزاری کار ایران آمده است: پنجم اسفندماه سال ۹۲ بهانه‌ای شد تا در ۱۱ سالگی خبرگزاری ایلنا از تلاش این خبرگزاری به ویژه خبرنگاران آن در استان آذربایجان شرقی و سرویس کارگری و نیز دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز که با استقلال حرفه‌ای و صداقت لهجه تلاش کردند به وظیفه اطلاع رسانی خود عمل کنند قدردانی نماییم و با عرض تبریک این روز به دست اندرکاران محترم این رسانه امیدوار باشیم تا بیش از پیش در اطلاع رسانی از وقایع جامعه به خصوص قشر کارگر موفق و پیروز باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز