خبرگزاری کار ایران

روز دوم جشنواره موسیقی مقامی فجر آذربایجان در تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۲۳

دومین جشنواره موسیقی فجر مقامی آذربایجان که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

ایلنا: دومین روز اجراهای رقابتی دومین جشنواره موسیقی مقامی فجر آذربایجان با تکنواری ریتم توسط حسن سادات آغاز شد و رقابت‌های هنرمندان راه یافته به بخش رقابتی این جشنواره وارد روز دوم خود شد.
به گزارش ایلنا طی روز چهارم اسفندماه ۲۲ تکنواز در نوبت صبح و ۱۴ نفر در نوبت بعد از ظهر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
در این دوره ۱۶۲ اثر از هشت استان کشور شامل آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، البرز، تهران و قزوین به این جشنواره ارائه شده که این، نشان از اعتماد هنرمدان به جشنواره است.
هیات بازبینی بعد از چهار روز بازبینی در ‌‌نهایت ۹۹ اثر برای اجرا در ایام جشنواره را مورد تایید قرار داد که اسامی راه یافتگان به بخش مسابقه را در روزهای گذشته اعلام شده است.
در بخش جنبی نیز چند کارگاه برای مهارت افزایی هنرمندان در نظر گرفته شده است. همچنین اجراهای ویژه برای خردسالان، پیشکسوتان و روشندلان برگزار خواهد شد که این اتفاق در خلال سه روز جشنواره اتفاق خواهد افتاد. تجلیل از دو نفر از اساتید برجسته موسیقی از دیگر بخش‌های این جشنواره خواهد بود.
لازم به ذکر دومین جشنواره موسیقی فجر مقامی آذربایجان که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می‌شود با حضور هنرمندان این حوزه در دو بخش تکنوازی و آواز از دیروز در محل فرهنگسرای الغدیر تبریز آغاز به کار کرده و تا ششم اسفندماه ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز