خبرگزاری کار ایران

۴۸ نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان مرند راهی خانه بخت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۸۹

۲۰۰نفر از نوعروسان در مرند در نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه برای شروع زندگی مشترک هستند.

ایلنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مرند گفت: طی سه ماهه سوم سال جاری تعداد ۴۸نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) مرند راهی خانه بخت شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا جلیل شجاعی مهر با بیان اینکه این نوعروسان قبل از شروع زندگی مشترک تحت آموزشهای لازم از قبیل مسائل مرتبط به پیرامون بهداشت ودرمان و آیین همسرداری و مهارتهای زندگی و آیین تربیت اسلامی کودک قرار گرفتند افزود: این آموزش‌ها طی سه روز توسط کار‌شناسان بهداشت درمان و کار‌شناسان خانواده صورت گرفت.
شجاعی مهر با بیان اینکه برای هریک از این نوعروسان مبلغ۲۰میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه پرداخت شده است گفت: مبلغ ۲۵۰میلیون ریال این کمک هزینه از منابع اعتبارات دولتی و مابقی از اعتبارات کمکهای مردمی مردم خیر و نوعدوست شهرستان مرند و روستاهای تابعه پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: در دوماهه اخیر برای ۴نفر از فرزندان ذکور مبلغ ۱۶۰میلیون ریال برای تشکیل زندگی هدیه ازدواج پرداخت شده است.
شجاعی مهر ضمن قدردانی از مردم خوب این شهرستان در جهت حمایت از نیازمندان اظهار داشت: ۲۰۰نفر از نوعروسان در نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه برای شروع زندگی مشترک هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز