خبرگزاری کار ایران

به همت سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز

کارگاه آرشیو الکترونیکی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۴۶

در راستای حرکت از وضعیت سنتی استفاده از اسناد و پرونده‌های کاغذی به سمت مکانیزاسیون و اتوماسیون کامل سیستم شهرسازی الکترونیکی که نیازمند به تغییر فرمت این اسناد و مدارک و تبدیل به محتوای دیجیتالی یا به عبارت دیگر رقومی می‌باشد نیاز به آرشیو الکترونیکی پرونده‌ها نمایان‌تر می‌شود.

ایلنا: مدیر عامل سازمان فن اوری شهرداری تبریز از آغاز به کار کارگاه آرشیو الکترونیکی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز به همت این سازمان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرید پناهی گفت: این کارگاه طی موافقتنامه فیما بین سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز و شهرداری منطقه ۱۰ تبریز و در ادامه پروژه آرشیو الکترونیکی شهرداری منطقه ۵ با هدف سهولت و تسریع بازیابی اطلاعات و دستیابی کاربران به اسناد مورد نیاز عملیاتی راه اندازی شده است.
وی گفت: در راستای حرکت از وضعیت سنتی استفاده از اسناد و پرونده‌های کاغذی به سمت مکانیزاسیون و اتوماسیون کامل سیستم شهرسازی الکترونیکی که نیازمند به تغییر فرمت این اسناد و مدارک و تبدیل به محتوای دیجیتالی یا به عبارت دیگر رقومی می‌باشد نیاز به آرشیو الکترونیکی پرونده‌ها نمایان‌تر می‌شود که این امر یکی از زیرساخت‌های اساسی برای پیاده سازی سیستم مکانیزه شهرسازی به شمار می‌رود که از مهم‌ترین آن‌ها پرونده‌های حوزه شهرسازی است.
پناهی افزود: لذا پیاده سازی سیستم یکپارچه شهرسازی تحت وب، نیازمند آرشیو الکترونیکی تمام اوراق پرونده‌هاست که سازمان همزمان با شروع برای تهیه سیستم یکپارچه شهرسازی اقدام به تکمیل آرشیو الکترونیکی پرونده‌های شهرسازی مناطق نموده است که با هدف حفظ و نگهداری از اسناد در برابر استهلاک و مخدوش شدن بر اثر استفاده و جابجایی‌های مکرر و بلایای طبیعی از جمله سیل، آتش سوزی و زلزله در این منطقه انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز