خبرگزاری کار ایران

گسترش فولاد تبریز نایب قهرمان والیبال نشسته باشگاه‌های ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۹۵

در این رقابت‌ها شهرداری تبریز با برتری مقابل نفت و گاز گچساران برسکوی پنجم ایستاد.

ایلنا: در آخرین هفته رقابت‌های لیگ بر‌تر والیبال نشسته باشگاههای ایران، در تبریز گسترش فولاد مقابل شهرداری تبریز به میدان رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم همشهری خود را شکست دهد تا با توجه به برد ۳ بر صفر ثامن الحجج سبزوار در خانه برابر ذوب آهن اصفهان به مقام نائب قهرمانی لیگ بر‌تر دست یابد.
به گزارش ایلنا، بدین ترتیب پرونده رقابت‌های لیگ بر‌تر سال ۹۲، جام ایثار، با قهرمانی ثامن الحجج سبزوار، نایب قهرمانی گسترش فولاد تبریز و عنوان سومی ذوب آهن اصفهان، بسته شد.
همچنین تیم والیبال نشسته شهرداری تبریز با کسب برتری سه بر صفر در مصاف با نفت و گاز گچساران در مکان پنجم لیگ بر‌تر باشگاه‌های ایران قرار گرفت.
این دیدار عقب افتاده از هفته دوم لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور روز جمعه در سالن گلستان تبریز برگزار شد و طی آن تیم میزبان با حساب سه بر صفر از سد حریف خود گذشت.
تیم شهرداری تبریز در این دیدار در سه گیم متوالی و با امتیازهای(۲۵ - ۱۳)،(۲۵ - ۱۹) و(۲۵ - ۲۳) می‌ه‌مان خود را شکست داد.
قضاوت این دیدار را مرتضی اکرمی به عنوان داور اول و مهدی نویدی به عنوان داور دوم برعهده داشتند و جواد عبدالله‌زاده به عنوان ناظر فدراسیون بر دیدار دو تیم نظارت داشت.
در پایان رقابت‌های این فصل لیگ بر‌تر باشگاه‌های ایران تیم ثامن الحجج بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های گسترش فولاد تبریز، ذوب آهن اصفهان، روانکارهای گلستان و شهرداری تبریز به ترتیب دوم تا پنجم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز