خبرگزاری کار ایران

جلسه سخنرانی زیباکلام در تبریز لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۵

این فعال سیاسی که به دعوت احزاب و تشکل‌های اصلاح طلب آذربایجان شرقی برای سخنرانی به تبریز دعوت شده بود. / در این نشست به جای وی حمیدرضا جلایی‌پور عضو هیئت علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه تهران به سخنرانی پرداخت.

ایلنا: جلسه سخنرانی روز پنج شنبه صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران و ازفعالین سیاسی در تبریز لغو شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا این فعال سیاسی که به دعوت احزاب و تشکل‌های اصلاح طلب برای سخنرانی به تبریز دعوت شده بود.
مجری برنامه این نشست فشردگی برنامه‌های کاری دکتر صادق زیباکلام را دلیل لغو سخنرانی وی اعلام کرد.
برپایه این گزارش در این نشست به جای وی حمیدرضا جلایی‌پور عضو هیئت علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه تهران به سخنرانی پرداخت.
وی روزنامه‌نگار، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت، از اعضای اصلی انجمن جامعه‌شناسی ایران و مدیرمسئول روزنامه‌های جامعه و نوسازی و همچنین رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه نشاط بوده است.
جلایی‌پور در بخشی از سخنرانی خود در این نشست که بر لزوم تأمین آزادی بیان تأکید داشت تلویحا عدم حضور و سخنرانی صادق زیباکلام را به برخی فشارهای بیرونی مربوط دانست.
همین گزارش حاکی است دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز و رییس دوره‌ای شورای اصلاحات در آذربایجان شرقی پیش از این از حضور دکتر صادق زیبا به دعوت گروه‌ها و احزاب اصلاح طلب استان آذربایجان شرقی در تبریز در اول اسفندماه و سخنرانی وی در محل سالن اجتماعات جامعه سردفتران استان خبر داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز