خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار اتفاق افتاد؛

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران رتبه اول ۵۰۰ شرکت بر‌تر کشور را به دست آورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۵۷

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در گروه ماشین آلات، تجهیزات و صنایع فلزی توانست رتبه اول را از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب کند.

ایلنا: مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: این مجموعه صنعتی توانست در بین ۵۰۰ شرکت بر‌تر کشور رتبه بر‌تر را کسب کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا ابوالفتح ابراهیمی افزود: گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در گروه ماشین آلات، تجهیزات و صنایع فلزی توانست رتبه اول را از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب کند.
وی شاخصهای مورد نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انتخاب تراکتورسازی ایران به عنوان اولی را خودکفایی، کیفیت و تنوع محصول، صادرات و بازارهای جهانی که این مجموعه حضور دارد را از جمله شاخص‌ها اعلام کرد و گفت: نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و شافعی رئیس سازمان گسترش تاکید کردند که تراکتورسازی ایران در تمامی آمارهای قابل سنجش، پیشرفتهای قابل توجهی را داشته که این پیشرفت‌ها باید الگویی برای سایر ماشین ساز‌ها برای بالابردن شاخصهای مزیتی قرار گیرد.
گفتنی است گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با نزدیک به ۵ دهه فعالیت در زمینه تولید نه تنها تراکتور بلکه در عرصه تولید ۷۱ نوع انواع موتور در بخشهای کشاورزی، صنعتی و خودرو، بیش از ۶۵ هزار تن انواع قطعات ریخته از جمله قطعات پیچیده اکتیل، توپی چرخهای خودروهای سنگین، قطعه بلوک سیلندر برای انواع خودروهای تولید داخل مانند نیسان، روآ، تولید بیش از ۲۰۰ هزار بلوک سیلندر خودروی ۲۰۶،۳۰۰ هزارقطعه بلوک سیلندر پراید و تامین نیاز ایران خودرو در ریخته‌گری این گروه نشان ازظرفیت و قابلیتهای بالقوه این مجموعه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز