خبرگزاری کار ایران

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند:

نظام صنفی، ازکارگشا‌ترین تشکلهای کشاورزی مورد حمایت جهادکشاورزی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۵۴

درنظر است نشست‌های منظمی با مدیران ومسئولین دستگاه‌ها و ادارات شهرستان ازجمله تامین اجتماعی، بیمه محصولات کشاورزی، ادارات برق، آب، ثبت اسناد و املاک و بانکهای عامل در راستای رفع مشکلات تولید کنندگان برگزار شود.

ایلنا: مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند گفت: نظام صنفی ازکارگشا‌ترین تشکلهای کشاورزی است که جهاد کشاورزی در راستای سیاست‌های سازمانی همیشه حمایت وپشتیبانی خود را از این تشکل مهم اعلام کرده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا جلال رحیم‌زاده در جمع کشاورزان عضو نظام صنفی کشاورزی شهرستان ویژه مرند سخن می‌گفت اظهار داشت: درنظر است نشست‌های منظمی با مدیران ومسئولین دستگاه‌ها و ادارات شهرستان ازجمله تامین اجتماعی، بیمه محصولات کشاورزی، ادارات برق، آب، ثبت اسناد و املاک و بانکهای عامل در راستای رفع مشکلات تولید کنندگان برگزار شود.
وی با اشاره به پتانسیل بالای مالی شهرستان در راه اندازی موسسات مالی واعتباری موفق از کشاورزان خواست تا نسبت به تشکیل صندوق اعتباری ومالی کشاورزان شهرستان ویژه مرند اقدام کنند.
در ادامه این نشست، تنی چند از کشاورزان مناطق مختلف این شهرستان مشکلات وخواسته‌های خود را مطرح و از سوی رئیس نظام صنفی کشاورزی استان و مدیرجهادکشاورزی شهرستان پاسخ‌های لازم ارائه شد.
در پایان این نشست، از سوی نظام صنفی کشاورزی شهرستان مرند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات وتلاشهای عطااله هاشمی رئیس نظام صنفی کشاورزی استان، جلال رحیم‌زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، غلامرضا پورمند رئیس اداره ترویج کشاورزی شهرستان مرند و طاری‌زاده مسئول صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان وعشایر شهرستان ویژه مرند تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز