خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

تمایل مردم به ورزش‌های همگانی بیشتر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۷۳

حضور پرشور مردم در همایش‌های بزرگ پیاده روی خانوادگی، نشان از اهمیت ورزش در زندگی مردم است.

ایلنا: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با تدابیر و سیاست‌هایی که از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی اتخاذ شده تمایل مردم به انجام ورزش به صورت همگانی بیشتر شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا سیدمحمد شروین اسبقیان روز سه شنبه در مجمع انتخابات رییس هیات ورزش‌های همگانی استان افزود: استاندار آذربایجانشرقی و مسوولان استان همواره حامی ورزش بوده و هستند و قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی نیز نتیجه حمایت مسوولان و تلاش تمام مجموعه دست اندرکار در این تیم بود.
وی گفت: توجه ویژه‌ای نیز در استان به موضوع ورزش همگانی وجود دارد که برگزاری سه دوره همایش بزرگ پیاده روی در طول سال جاری در تبریز، ورزقان و منطقه ارس نشان دهنده این واقعیت است.
اسبقیان با بیان اینکه ورزش همگانی به دلیل تاثیر آن در سلامت جامعه حائز اهمیت بوده و مردم از این رو به این ورزش روی آورده‌اند خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین اداره کل و هیات ورزش‌های همگانی وجود دارد و این امر موجب رشد و توسعه ورزش در بین مردم استان شده به طوری که بیشترین حضور مردم در همایش‌های پیاده روی در این استان رقم خورده است.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی افزود: حضور پرشور مردم در همایش‌های بزرگ پیاده روی خانوادگی، نشان از اهمیت ورزش در زندگی مردم است
وی یادآوری کرد: افزایش اعتماد به نفس، ارتقاء وضعیت روحی و روانی شهروندان در گرو توجه ویژه به ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی است.
اسبقیان بر لزوم توجه بیشتر بانوان به ورزش تاکید کرد و گفت: باید موضوع ورزش همچون یکی از وعده‌های غذایی در برنامه روزانه شهروندان قرار گیرد.
اسبقیان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان در راستای سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص توسعه ورزش همگانی و حمایتهای بی‌دریغ استاندار آذربایجانشرقی و شهرداری تبریز، توسعه ورزش همگانی را برای شادابی و نشاط جامعه در دستور کار خود قرار داده است و در سال ۱۳۹۳ برنامه‌های متعدد و همایشهای بزرگی را برای مردم غیور آذربایجانشرقی پیش بینی کرده است.
اسبقیان افزود: افزایش سرانه سلامت و کمتر شدن هزینه درمان بخشی از اھدافی است که می‌توان با توجه بیشتر به ورزش همگانی به آن دست پیدا کرد.
وی تاکید کرد: شعار ورزش برای ھمه و ھمه جا و در ھر زمان باید سرلوحه افراد جامعه قرار بگیرد که در این راه مشارکت شهرداری و صدا و سیما می‌تواند راھگشای این موضوع باشد.
لازم به ذکر است مجمع انتخابات هیات ورزشهای همگانی آذربایجان‌شرقی به ریاست علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و نائب رییسی سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و ۱۹ نفر از اعضاء مجمع برگزار شد و رسول صادقی با ۱۹ به عنوان رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان آذربایجان شرقی به مدت ۴ سال دیگر انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز