خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند:

میزان پرداخت غرامات پرداختی بیمه باغات در مرند تاکنون کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۸۸

با وجود افزایش سطح بیمه باغات در سال ۹۱ نسبت به سال قبل آن و مقایسه حجم عظیم خسارات وارده نسبت به سالهای مشابه، میزان پرداخت غرامات پرداختی کافی نبوده و اصلاح ساختار صندوق بیمه محصولات کشاورزی بخصوص در بخش باغی روند توسعه این بخش را مطلوب‌تر خواهد ساخت.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند گفت: در سالجاری از تعداد کل خسارت برآورد شده در قسمت باغبانی مبلغ کل تخصیصی به باغات شهرستان مرند به میزان ۲۰میلیارد ریال توسط صندوق بیمه کشاورزی پرداخت شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا جلال رحیم‌زاده با بیان اینکه درسالجاری خسارات وارده ناشی از سرمازدگی و یخبندان و تگرگ در منطقه مرند نسبت به سالهای قبل مشهود‌تر بود افزود: با اتخاذ تدابیر لازم توسط اکیپ کار‌شناسی متشکل از کار‌شناسان جهادکشاورزی، بانک کشاورزی وصندوق بیمه نسبت به برآورد دقیق خسارات اقدام لازم در راستای حمایت از تولید کنندگان انجام پذیرفته است.
وی گفت: با وجود افزایش سطح بیمه باغات در سال ۹۱ نسبت به سال قبل آن و مقایسه حجم عظیم خسارات وارده نسبت به سالهای مشابه، میزان پرداخت غرامات پرداختی کافی نبوده و اصلاح ساختار صندوق بیمه محصولات کشاورزی بخصوص در بخش باغی روند توسعه این بخش را مطلوب‌تر خواهد ساخت.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند افزود: با توجه به افزایش سطح باغات بادام دیم و زعفران و با اتکا به تلاش‌های درحال استمرار، امید بر این است در آینده نزدیک پوشش بیمه‌ای این محصولات نیز امکان پذیر شود.
رحیم‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان مهلت بیمه محصولات باغی، امید می‌رود کشاورزان منطقه اقدامات لازم جهت بیمه محصولات باغی را بیش از پیش جدی شمرده و نسبت به پوشش بیمه‌ای سطوح باغی اقدامات لازم را معمول دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز