خبرگزاری کار ایران

به مناسبت قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز

نمایشگاه خوشنویسی «خط انقلاب» آذربایجان و تبریز برپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۲۱

این نمایشگاه که مزین به جملات حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، استاد شهریار و دیگر اساتید شعر می‌باشد، سعی داشته تا با این جملات ادیبانه و زیبا، نام و یاد شهدای سرافراز این قیام تاریخی را زنده نگه داشته و گامی فرهنگی در این راستا برداشته باشد. / این نمایشگاه خوشنویسی آثار محمدنقی نوعی‌پور، از کارمندان شهرداری منطقه ۲ تبریز را در خود جای داده است.

ایلنا: مدیریت فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ تبریز، به منظور گرامیداشت قیام تاریخ ساز ۲۹ بهمن مردم تبریز، نمایشگاه خوشنویسی برپا کرد.
به گزارش ایلنا به مناسبت این قیام تاریخ ساز، نمایشگاه خوشنویسی از آثار محمدنقی نوعی‌پور، از کارمندان شهرداری منطقه ۲ تبریز، در محل مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز گشایش یافت.
این نمایشگاه که مزین به جملات حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، استاد شهریار و دیگر اساتید شعر می‌باشد، سعی داشته تا با این جملات ادیبانه و زیبا، نام و یاد شهدای سرافراز این قیام تاریخی را زنده نگه داشته و گامی فرهنگی در این راستا برداشته باشد.
نمایشگاه خوشنویسی «خط انقلاب» آذربایجان و تبریز، از روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه الی سه شنبه ۶ اسفندماه، از ساعت ۹ صبح الی ۶ عصر، آماده بازدید علاقمندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز