خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز:

مناسب سازی شهری اولی تر از بهسازی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۳۴

سومین همایش و کارگاه آموزش بهسازی و مناسب سازی محیط شهری از سوی معاونت عمرانی شهرداری تبریز برگزار شد.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: با نظارت بیشتر و جدی‌تر شاهد ارتقای کیفیت مصالح بتنی و آسفالت معابر خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " اسحقی " در سومین همایش و کارگاه آموزش بهسازی و مناسب سازی محیط شهری ضمن اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته و برنامه‌های این معاونت در موضوع کیفیت مصالح استفاده شده در اجرای پروژه‌های عمرانی، افزود: معاونت عمرانی شهرداری تبریز ضمن افزایش بازرسی‌ها با تشکیل کمیته‌های مختلف نظارتی از پیمانکاران و کارخانجات تولید مصالح، در صدد ساخت و ساز اصولی و با کیفیت در فضا‌ها و محیطهای شهری است.
وی با تاکید بر اینکه ارائه راهکار‌ها در چنین همایشهایی بایستی منتج به نتایج عملی شود، افزود: تعیین شاخص‌های کیفی در صورتی که با تجربیات، امکانات، عناصر، اولویت‌ها و برنامه ریزی‌های دقیق همراه باشد محیط‌های مناسب شهری را خواهد ساخت و اگر به این باور برسیم که در بهسازی و مناسب سازی شهر در جایگاه مطلوبی نیستیم به نوعی اولین گام را در بهسازی محیط شهری خود برداشته‌ایم.
" اسحقی " مناسب سازی شهری را اولی تر از بهسازی دانست و افزود: مناسب سازی محیط شهری قبل از ساخت و ساز و عملیات عمرانی صورت می‌گیرد و تناسب به عنوان یک اصل در این میان نقش اساسی را ایفا می‌کند.
معاون فنی وعمرانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: شهرداری در اکثر پروژه‌های شهری به موضوعاتی از قبیل بهسازی، مقاوم سازی، زیباسازی، نگهداری و بهره برداری اصولی ورود مستقیم پیدا می‌کند و اگر دقت کافی در انجام پروژه‌های مختلف صورت بگیرد دوباره کاری و هزینه‌های آرایش و پیرایش پیرامون محیط شهری نیاز نخواهد بود.
وی ادامه داد: در بحثمتوازن سازی فضاهای شهری برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب و ایجاد محیط شهری توام با آسایش و رفاه شهروندان هزینه‌های فراوانی صورت می‌گیرد و در صورتی که همه کار‌ها به صورت سنجیده و در جای خود قرار بگیرد، رضایت مطلوب و تاثیر گذار را فراهم خواهد کرد.
این همایش به همت معاونت عمرانی شهرداری تبریز برپا شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز