خبرگزاری کار ایران

رئیس نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی:

باید ارتباط کشاورزان با نظام صنفی کشاورزی تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۷

متاسفانه اغلب کشاورزان بعد ازانتخاب اعضای هیئت مدیره آن‌ها را به حال خود‌‌ رها و مسائل و مشکلات را مطرح و پیگیری نمی‌کنند.

ایلنا: رئیس نظام صنفی کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: کشاورزان نظام صنفی کشاورزی را خانه خود و متعلق به خود می‌دانند و ضروریست این ارتباط تقویت شود تا هیئت مدیره‌های نظام صنفی، با دلگرمی بیشتر پیگیر خواسته‌ها و مطالبات آنان باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا عطاءاله هاشمی در جمع کشاورزان عضو نظام صنفی کشاورزی شهرستان ویژه مرند سخن می‌گفت افزود: نظام صنفی کشاورزی از خود کشاورزان و متعلق به آنان است و هیئت مدیره نظام‌های صنفی شهرستان‌ها از کشاورزان فعال و پیشرو منطقه انتخاب شده و پیگیر خواست‌ها و مطالبات بحق کشاورزان هستند.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان ویژه مرند افزود: نظام صنفی مرند یکی از نظامهای پرکار، مرتب، و پیگیر در سطح استان بوده که همیشه مشکلات و مسائل شهرستان را به دفتر استان گزارش نموده و این همه توفیقات به یمن همدلی و همکاری اعضای هیئت مدیره و پشتیبانی وحمایتهای مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند حاصل شده است.
رئیس نظام صنفی کشاورزی استان با انتقاد از عدم رغبت کشاورزان به حضور در مجامع و محافل مرتبط با خود افزود: متاسفانه اغلب کشاورزان بعد ازانتخاب اعضای هیئت مدیره آن‌ها را به حال خود‌‌ رها و مسائل و مشکلات را مطرح و پیگیری نمی‌کنند.
هاشمی از کشاورزان خواست مسائل و مشکلات خود را با مسئولین نظام‌های صنفی کشاورزی بصورت جدی مطرح و پیگیری کنند ولی در دیدارهای گروهی و جمعی با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌ها و شخصیت‌های استانی و کشوری مطالبات عمومی‌تر و مهم‌تر را مطرح و از خواسته‌های جزئی و ناچیز خودداری نمایند.
وی با اشاره به برخی مشکلات عمومی و عمده کشاورزان از جمله بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، سند دارکردن زمین‌های کشاورزی، تامین سرمایه درگردش کشاورزان و گرانی نهاده‌های کشاورزی، گفت: نظام صنفی کشاورزی استان از هر فرصتی در دیدارهای خود با مقامات کشوری و استانی و نمایندگان مجلس مشکلات فوق را مطرح و امید می‌رود به تدریج مشکلات کشاورزان در سطح استان مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز